בעולם

סנופ דוג מגיע למסך הגדול: יפיק סרט על חייו עם יוניברסל

הראפר האגדי סנופ דוג חובר לאולפני יוניברסל להפקת סרט ביוגרפי על חייו. יו"ר יוניברסל: "חייו ומורשתו של סנופ דוג הופכים אותו לאחד הסמלים המרגשים והמשפיעים ביותר בתרבות הפופולרית"
מערכת ice | 
סנופ דוג מתוך הפרסומת לדאנקין (צילום מסך מתוך הפרסומת לדאנקין)
הסיפור האמיתי המדהים של אייקון הראפ סנופ דוג מגיע למסך הגדול, עם סרט ביוגרפי על חייו שיפיק בעצמו עם אולפני יוניברסל.
את הסרט יפיק סנופ דוג תחת חברת ההפקה החדשה שלו, אותה הוא כינה “Death Row Pictures”, על שם חברת התקליטים שהפיקה את אלבומיו בשנות ה-90'. אתר variety פרסם כי את הסרט יביים אלן יוז, שיצר את הקלאסיקה "Menace II Society", "The Defiant Ones" ו-"Dead Presidents".

הסרט צפוי לכלול את קטלוג המוזיקה הנרחב של סנופ דוג וגם יציין את ההפקה הראשונה של חברת התוכן שלו Death Row Pictures. ג'ו רוברט קול, שותף לכותב שני התסריטים של "הפנתר השחור", יטפל בתסריט.
"חיכיתי הרבה זמן להשלים את הפרויקט הזה כי רציתי לבחור את הבמאי הנכון, את הכותב המושלם ואת חברת הסרטים הכי גדולה לעבוד איתה, שיכולה להבין את המורשת שאני מנסה להציג על המסך, ואת הזיכרון שאני מנסה להשאיר מאחור", אמר סנופ דוג בהצהרה. "אלה היו הנישואים המושלמים".
יו"ר יוניברסל, דונה לנגלי, אמרה כי "חייו ומורשתו של סנופ דוג הופכים אותו לאחד הסמלים המרגשים והמשפיעים ביותר בתרבות הפופולרית. נפגשנו עם סנופ זמן קצר לאחר שהוא רכש את Death Row Records והייתה לנו הזדמנות לשמוע את הסיפור שלו במילים שלו. אנו שמחים להיות מסוגלים ליצור את המסמך המתמשך של האמן הייחודי הזה".
דוג נהנה מקריירה רבגונית במיוחד במשך שלושה עשורים, כראפר, זמר, כותב שירים, שחקן, מפיק, דיג'יי, אישיות תקשורת ויזם (כולל השקעות בטכנולוגיה ובידור, ומותגי לייף סטייל, מזון ומשקאות וקנאביס). הופעת הבכורה שלו היתה ב-1992 כשהופיע בסינגל הבכורה של ד"ר דרה, "Deep Cover", ולאחר מכן באלבום הסולו הבכורה של דרה, "The Chronic". הוא מכר יותר מ-35 מיליון אלבומים ברחבי העולם, היה מועמד 17 פעמים לגראמי וזוכה אמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה