בעולם

דונלד טראמפ מאיים: מה יכריז בעוד שבוע בדיוק?

אמש בעצרת לקראת בחירות האמצע, טראמפ קרא לננסי פלוסי ולמהגרים ממרכז אמריקה "בהמות" ולמרות שתומכיו ציפו להכרזה חגיגית על מרוץ חדש לנשיאות בשנת 2024 הוא ביצע הכרזה אחרת 
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום ויקיפדיה)
לקראת בחירות האמצע בארה"ב, שהחלו היום (שלישי), הנשיא לשעבר דונאלד טראמפ קיים עצרת באוהיו במסגרתה רבים ציפו כי הוא יכריז באופן רשמי על ריצה מחודשת לנשיאות לשנת 2024. אבל, תומכי טראמפ הנלהבים התאכזבו למדיי כשכל מה שנאמר על ידו היה: "אני עומד להכריז על משהו ענק ביום שלישי ה-15 בנובמבר במאר-א-לאגו, פלורידה".
למרות שרמז במהלך העצרת ובחודשים האחרונים על כך שירוץ לנשיאות נוספת, אמש הוא ציין שכל הפוקוס בעצרת, שאליה הגיעו שניים מילדיו של טראמפ ונשותיהם, צריך להיות על בחירות האמצע
במקום להכריז על ריצה נוספת, טראמפ העביר את העצרת באמירות אחרות וקיצוניות לא פחות. טראמפ דאג לפרט את כלל הצלחותיו במסגרת שירותו כנשיא וכמובן יצא נגד ממשל ביידן הנוכחי לה קרא "דיקטטורים שמאלנים". 
הנשיא לשעבר התייחס גם לנושא מעברי הגבול בדרום המדינה ואמר: "אין משימה דחופה יותר מאשר עצירת הפלישה בגבולות הדרומיים". לכך הוסיף כי מדובר במעבר הגבול הגרוע ביותר בתולדות ההיסטוריה האנושית כולה.
במסגרת זו הגיב גם לדבריה של ננסי פלוסי, לה הוא קרה "בהמה" לאחר שהיא קראה להפסיק לקרוא לעוברי הגבול ממרכז אמריקה "בהמות" וכך אמר: "לא, הם בהמות וכמובן אני חושב שגם היא בהמה... הם יגידו איזה דבר נורא אמרת על ננסי אבל היא ניסתה להדיח אותי פעמיים על כלום". 
לבסוף טראמפ התייחס שוב לבחירות של 2024 ואמר: "ב-2024 אנחנו הולכים לקחת בחזרה את הבית הלבן". כאמור לא מדובר בהכרזה רשמית על קמפיין נשיאות נוסף והשימוש שלו במילים "אנחנו" גרמה לספקולציות רבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה