בעולם

משתלם להיות מלניה: תמונת ההכנסות של גברת טראמפ נחשפת

דונלד טראמפ דיווח על הכנסות והכנסות רעייתו במסגרת גילוי מרצון לקראת ההתמודדות בבחירות. מהדיווח עולה שבזמן שבעלה נכנס לא מזמן לרשימת 500 העשירים בעולם של בלומברג, היא עצמה מכניסה הרבה פחות
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ, pixabay)
ועדת הבחירות המרכזית הציגה את הדוח הכספי האחרון של דונלד טראמפ שכולל גם מידע על ההכנסות של רעייתו, מלניה. המסמכים עליהם מתבסס הדוח הוגשו במסגרת חוקי הבחירות וחושפים את מגוון האינטרסים הכלכליים של טראמפ  בארצות הברית ובזירה הבינלאומית.
המסמכים אומתו בידי המגזין ניוזוויק, ומהם עולה כי מלניה נשאה נאום בודד באפריל 2024 בפני ארגון Log Cabin Republicans, המייצג רפובליקנים מקהילת הלהט"ב. מלניה קיבלה עבור הנאום מעל 237 אלף דולר. טראמפ סייעה לארגון לגייס 1.4 מיליון דולר בערב התרמה, אך על פי המסמכים לא נראה שקיבלה על כך תגמול כספי.
עוד עולה מהמסמכים כי מלניה טראמפ הרוויחה 330,607 דולר מרישוי NFT. הגברת הראשונה לשעבר השיקה את אתר ה-NFT שלה לאחר שעזבה את הבית הלבן, עם אוסף של הדמיות דיגיטליות, כולל דימויים שלה ואוסף שחוגג את נחיתת אפולו 11 על הירח. 

בנוסף עולה מהדוח מציין כי היא מחזיקה בנדל"ן למגורים בניו יורק בשווי של בין 500,001 למיליון דולר, ומקבלות הכנסות משכר דירה על נכסים בסלובניה בסכומים של 15,001 ל-50,000 דולר.
דונלד טראמפ, להשוואה, רשם הכנסות של כמעט 57 מיליון דולר ממועדון מאר-א-לאגו בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה