בעולם

אבל בעולם העסקים: המנכ"ל המוערך נמצא מת למרגלות מלון

ג'יי מייקל קליין (64) היה המייסד המשותף של חברת מכירת הכרטיסים המקוונת "פנדנגו" ששינתה את האופן שבו אמריקאים הלכו לקולנוע. המשטרה קבעה כי מדובר בהתאבדות
מערכת ice | 
עסקים-אילוסטרציה (צילום freepik)
ג'יי מייקל קליין, המייסד השותף של "פנדנגו" (Fandango), חברת הכרטיסים המקוונת ששינתה את האופן שבו אמריקאים קנו כרטיסים לקולנוע, מת ביום שלישי לאחר שנפל מהקומה ה-20 של מלון במרכז מנהטן. כך פרסם הניו יורק טיימס.
המקרה הטראגי ארע בסוף השבוע בניו יורק, כאשר למרגלות מלון הבוטיק היוקרתי קימברלי, נמצא גופת גבר מחוסר הכרה. המשטרה המקומית קבעה כי מדובר בהתאבדות. קליין, שהיה בן 64 ויזם סדרתי, ייסד את Fandango בשנת 2000 ועזב את החברה בשנת 2011. החברה, המוכרת לרבים מהלוגו "F" הכתום בצורת בדל כרטיס, נרכשה מאוחר יותר על ידי Comcast והיא נמצאת כיום בבעלות NBCUniversal ו-Warner Bros.
 
במשך שנים שלטה החברה במכירות כרטיסים לקולנוע בארה"ב, טיפלה בכרטוס לכמה רשתות תיאטראות גדולות והרוויחה מגביית דמי עמלה עבור מכירת כרטיסים מקוונת ומכירת פרסום באתר שלה.
 
בשנים האחרונות קליין, שהתגורר בפאלם ביץ', פלורידה, היה שותף מייסד ומנהל בחברת ההשקעות הפרטיות Accretive ויו"ר בכיר ב-Juxtapose, קרן סיכון. הוא גם הקים מספר חברות אחרות. כיהן גם כיו"ר הקרן הלאומית לדגים וחיות בר. היה נשוי ואב לשישה ילדים. טרם ברורה סיבת ההתאבדות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה