בעולם

אילון מאסק יתרום 45 מיליון דולר בחודש לאחר ניסיון ההתנקשות

ניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ הוא ללא ספק אירוע מכונן ודרמטי, לא רק בארה"ב אלא בעולם כולו. מי שהחליט לעשות מעשה לאחר המקרה המזעזע, הוא לא אחר מאשר אילון מאסק, שהחליט לתרום 45 מיליון דולר 
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום pexels, יוטיוב/ The Babylon)

"אני תומך לגמרי בנשיא טראמפ ומייחל להחלמתו המהירה". כך כתב אילון מאסק בציוץ שפרסם בחשבונו ברשת החברתית שבבעלותו X (טוויטר לשעבר), לאחר ניסיון ההתנקשות בנשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, במהלך כנס בחירות שקיים.

מאז המקרה אילון מאסק עסק רבות בניסיון ההתנקשות, כאשר הוא מצייץ מספר רב של ציוצים הקשורים לנושא. בכל זאת, מדובר בניסיון רצח של נשיא המעצמה הגדולה בעולם.
 

נראה כי אילון מאסק בחר לעשות מעשה לאחר האירוע הדרמטי, והיום (שלישי) פורסם כי הוא החליט לתרום לא פחות מ-45 מיליון דולרים בכל חודש לקרן שמטרתה היא מימון קמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב של דונלד טראמפ. כך על פי דיווח שפורסם בוול סטריט ג'ורנל
מאסק ידוע בדעותיו הנחרצות בכל הקשור לפוליטיקה בארצות הברית, והוא מרבה לעסוק בכך ולשתף את עוקביו.

אפשר להגיד די בוודאות שמאסק לא מחבב, בלשון המעטה, את המפלגה הדמוקרטית. כך שאירוע כמו שקרה בשבת, שמקרב עוד יותר את טראמפ לניצחון, על פי הסקרים לפחות, נותן למאסק הרבה סיבות לנעוץ עוד מסמר בארון של הדמוקרטים, במיוחד לאחר שפורסם כי ביידן מתקשה בגיוס תרומות לקמפיין שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה