בעולם

הרשת גועשת: מה קרה לסימן ההיכר של קים קרדשיאן

מעריצים חושדים שקים קרדשיאן עשתה הקטנה לישבנה. בתמונות של כוכבת הריאלטי נראה שסימן ההיכר שלה נראה הרבה יותר קטן מבדרך כלל, מה שמעלה הרבה שאלות וספקולציות לגבי הנושא החם

מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום shutterstock)
קים קרדשיאן, הכוכבת בת ה-43, ששינתה את מודל היופי, מהלוק האופנתי של ה'הרואין שיק', הכוכבת שמה דווקא את הנשים העסיסיות בפרונט והראתה לעולם שכל משקל, מרזה ועד למלאה יש מקום בתחום האופנה והיופי.
הכוכבת המוכרת לנו מתוכנית הריאלטי "משפחת קרדשיאן" מוכרת גם בתור האישה בעלת הישבן הכי מושך בהוליווד, רק שלאחרונה, הוא נראה קטן יתר בתמונות. מה שמעלה בין המעריצים הרבה תהיות, לאן הוא נעלם?
בשרשור מקוון, חוקרי המדיה החברתית השוו תמונות של הכוכבת, מתמונות עכשוויות לתמונות שלה עוד מ 2015. בתמונה משבוע האופנה בפריז במרץ 2024, קים לבשה שמלת תחרה שקופה שהציגה את הגזרה החדשה שלה, המעריצים נדהמו לגלות, שישבנה נראה הרבה יותר קטן מבדרך כלל ונתנו דוגמאות שלא משתמעות לשתי פנים.
"קים בהחלט עשתה ניתוח להקטנת ישבן", טען עוקב בתגובות לתמונה של הכוכבת. עוד מעריצה הגיבה לנושא: "הישבן שלי גדל במהלך ההריון ופשוט צנח אחרי הלידה, אז אני מאמינה לכם". לבנתיים, קרדשיאן לא התייחסה לנושא החם, זוהי לא הפעם הראשונה שישבנה המוכר עושה כותרות.
 
כזכור, כשהכוכבת פרצה לחיינו, בסדרה היא דיברה על השמועות שאנשים טענו כי היא עשתה הגדלת ישבן ואף הלכה עם אחותה לרופא להוציא תמונת רנטגן להוכיח לעולם שלא הכניסה לתוכו שום דבר כדי שיהיה גדול ושופע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה