אוכל

לקוחות רמי לוי, קרפור ושופרסל? זה המוצר שעושה מהפכה בסניפים

לרגל חגי תשרי, חברת רידיפיין מיט, המשווקת מגוון מוצרי בשר-חדש, תוצרת ישראל, יוצאת במבצע חגיגי של עד 50% הנחה על המוצר השני ברשתות השיווק. גם אתם תזנחו את הבשר הרגיל?
דסק צרכנות | 
רשתות המזון (צילום יחצ, גבע טלמור, אסף לב, באדיבות רמי לוי, יונתן בלום, shutterstock)
רידיפיין מיט במבצע של 50% על המוצר השני (הזול מביניהם) ברשתות השיווק המובילות: ויקטורי, שופרסל, ניצת הדובדבן, חצי חינם, יוחננוף, אושר עד, רמי לוי וקארפור. בוולט מרקט תינתן הנחה של 25% לקונים שני מוצרים של רידיפיין מיט. המבצעים בתוקף במהלך ספטמבר-אוקטובר.
לדברי אשחר בן שטרית, מנכ"ל ומייסד רידיפיין מיט: "אנו שמחים להציע ללקוחותינו מבצעים משמעותיים במיוחד לקראת החגים, במטרה לתת מענה איכותי ונגיש לביקוש ולסקרנות ההולכים וגוברים בקרב הצרכנים, אשר מחפשים אלטרנטיבה לבשר מן החי - בין אם הם טבעונים וצמחוניים או מפחיתנים. המוצרים שלנו מאפשרים הפחתה של בשר מהחי מבלי להתפשר על האיכות ומבלי לפגוע בסביבה. נמשיך במשימה שלנו להגיע לכל בית בישראל."

חברת רידיפיין מיט ממוקמת ברחובות ומעסיקה עובדים בישראל ובאירופה. מוצרי החברה שהושקו בשנת 2022, זכו להצלחה אדירה בשוק המוסדי ובקמעונאיות ויצרו קטגוריה פורצת דרך בתעשיית הבשר, החל ממוצרים טחונים ועד לנתחי סטייק פרימיום בטעם, מרקם וארומה בשרניים .
בישראל המוצרים זמינים במסעדות וברשתות קמעונאות כגון ויקטורי, ניצת הדובדבן, רמי לוי, שופרסל, יוחננוף, חצי חינם, אושר עד, קארפור, כרמלה, מחסני הטבעונות בהפצה על ידי חברת ד.ר. שירותים.  בנוסף לישראל, ניתן למצוא את מוצרי החברה בלמעלה מ-5 מדינות גם ברחבי אירופה, בכ-5,000 מסעדות, מלונות וגופי הסעדה, בין השאר בריטניה, צרפת, גרמניה, הולנד  ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה