רכילות עסקית

האם גוגל תשקיע מאות מיליוני דולרים בפרויקט של נועם שזיר?

הענקית גוגל לא נשארה מאחור והצטרפה בזמן למהפכת הבינה המלאכותית ויצרה מתחרה משלה ל-Chat GPT שפרץ כאש בשדה קוצים. כעת דווח כי החברה שוקלת השקעת ענק במיזם של עובד החברה לשעבר
מערכת ice | 
גוגל (צילום unsplash)
הפרויקט Character.AI של עובדי חברת גוגל לשעבר, היזם הישראלי נועם שזיר ודניאל דה-פריטס, עלה לאחרונה לכותרות בעקבות דיווח בכלי התקשורת רויטרס על כך שחברת אלפאבית, או בשמה הקודם 'גוגל', מעוניינת בהשקעת ענק של מאות מיליוני דולרים בפרויקט החדשני.
המוצר החדשני של שזיר ודה פריטס מאפשר למשתמש לבצע שיחה וירטואלית עם דמות בינה מלאכותית של מפורסמים ואפילו דמויות מצוירות. זאת כאשר המוצר עצמו לומד מכל שיחה חדשה שנוצרת ובכך אוסף עוד ועוד מידע, במטרה לשפר את התוצאה. על פי החברה, האתר הצליח למשוך בששת החודשים הראשונים שלאחר השקתו מעל ל-100 מיליון כניסות.
מאחר והשיחות בין שזיר ודה פריטס לבין גוגל עדיין לא פורסמו באופן רשמי על ידם, הפרטים על העסקה האפשרית עדיין לא ידועים. גוגל השקיעה סכומי עתק בחברות  המפתחות טכנולוגיות בינה מלאכותית והמרוץ בינה ובין מייקרוסופט ואפל תופס תאוצה נוספת.
Bard, צ'אט הבינה המלאכותית של גוגל נתפס עם השקתו ככלי שמעט מפגר מאחורי Chat GPT, אך לאחר מספר שדרוגים ופעולות נוספות שעשתה החברה, היום התגובות והביקורות עליו חיוביות הרבה יותר ויש כאלו שאף מחשיבים אותו בטוב ביותר מהמתחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה