רכילות עסקית
מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי: "הזמן לאמץ סט חדש של כישורים"
לאחרונה נערך כנס ייחודי בנושא AI תחת איגוד השיווק הישראלי. לאירוע הגיעו כ-180 אנשי שיווק ואלו שמעו הרצאות מפי מרצים כמו תומר צוקר, עידית כהן ברגר, ארז רובינשטיין ועוד
כ-180 אנשי שיווק הגיעו לכנס שקיים איגוד השיווק הישראלי במוזיאון תל אביב לאמנות, כדי לשמוע לאן צפוי עולם השיווק לצעוד בשנים הקרובות ואיך יוכלו להיערך לכך בצורה המיטבית.
את הכנס פתחה מנכ"לית איגוד השיווק, סיגלית הורן גלפרין, שציינה: "הקצב של אימוץ טכנולוגיות ה-AI הוא מהמהירים שראינו, לצד התפתחות מואצת של הכלים העומדים לרשות אנשי השיווק. זה הזמן לדאוג ולאמץ סט חדש של כישורים ואנחנו מתכוונים להביא אליכם – מנהלי השיווק, את כל הידע הדרוש כדי להביא לצמיחה של המותגים והחברות".
בכנס הרצו בכירים בתעשיית ה-AI שעוסקים ביום-יום שלהם ביישום מהפכת ה-AI בעולם השיווק, החל מהבנת המשמעות העמוקה של ה-AI, גיוס יכולותיו ליצירת חוויית לקוח מעודכנת וחדשנית, ובהתנסויות עכשוויות של מותגים ביצירת פרסומות באמצעות בינה מלאכותית.
עוד ב-
המרצים שנשאו דברים בכנס: תומר צוקר, סמנכ"ל שיווק ב- D-ID; ארז רובינשטיין, איש פרסום וקריאייטיב, מומחה AI; צחי זילברשטיין, gTech, Google Head of engeneering,; עידית כהן ברגר, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל במכללה למנהל; עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת הדאטה וה-AI ב-ONE טכנולוגיות; שרית אברבוך אליה, יועצת לצמיחה של עסקים, חיזוק מותגים והנעת גידול בהכנסות באמצעות חדשנות, ואריאלה דניאלי, יועצת לחדשנות ואסטרטגיה דיגיטלית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה