רכילות עסקית

מרגש: קורנית דיגיטל למען ילדים לקויי ראייה

שיתוף פעולה חדש בין קורנית דיגיטל לעמותת אלי"ע לרגל יום המודעות לאנשים עם לקויות ראייה או עיוורון שחל החודש. במסגרת שיתוף הפעולה עובדי קורנית ביקרו בגן של העמותה בפ"ת וחילקו חולצות מותאמות אישית לילדים הנרגשים
מערכת ice | 
עובדות קורנית דיגיטלית עם מנכ"לית עמותת אלי"ע וילדי העמותה (צילום קורנית דיגיטל)
קורנית דיגיטל במחווה לרגל יום המודעות לאנשים עם לקויות ראייה או עיוורון שחל החודש. החברה, שמפתחת ומייצרת מכונות הדפסה דיגיטליות לתעשיית הטקסטיל והאופנה, החלה בשיתוף פעולה עם עמותת אלי"ע, המעניקה מסגרת חינוכית לגבני חינוך וטיפולים לילדים בעלי ליקוי ראיה ועיוורים בגילאי 6 חודשים עד 3 שנים. 
עובדי קורנית ביקרו בגן של העמותה בפתח תקווה והעניקו יחד עם צוות ההנהלה והצוות החינוכי של הגנים חולצות אישיות ל-60 הילדים והילדות בגן. כל חולצה עוצבה בקפידה עם שם הילד, הן בעברית והן בכתב ברייל, והודפסה הודות לטכנולוגיית הדפסת התלת ממד על טקסטיל של קורנית: XDi. כך נוצרה חוויה ייחודית ומכילה לכל ילד. 

"קורנית מאמינה בכוח לשנות חיים בזכות הטכנולוגיה הייחודית שלה וכך להפוך את העולם למקום טוב יותר", אומרת קלרווי סולן, מנהלת גלובלית CSR ותקשורת פנים ארגונית בקורנית דיגיטל. "החיוכים על פני הילדים והשמחה שבליבם כשקיבלו את החולצות נגעו בנו עמוקות, והזכירו לנו את הפוטנציאל המדהים שיש בטכנולוגיה כדי לאפשר נגישות ושוויון הזדמנויות לכולם. עם השותפות שלנו עם עמותת אלי"ע, אנו שואפים להמשיך ולנצל את כוחה של חדשנות כדי להשפיע באופן חיובי על חייהם של ילדים עיוורים, להעצים אותם לחלום בגדול ולהגיע לכוכבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה