רכילות עסקית

הולמס פלייס חוגגים 25: סקאזי הגיע להקפיץ

הולמס פלייס חוגגים 25 וקרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס, דאגה שהעובדים ייהנו. באירוע שהתקיים במועדון ה-BORA BORA בבת ים נהנו העובדים ממוזיקה ממיטב הדי ג'יים בישראל - סקאזי, דלית רצ'סטר ומור אברהמי
מערכת ice | 
גבי מורדו, קרן שתוי וסקאזי (צילום שי שבירו)
קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס, אירחה את אנשי הצוות של הקבוצה באירוע לציון 25 שנות פעילות הולמס פלייס בישראל. 
האירוע, שהתקיים במועדון ה-BORA BORA בבת ים, כלל מסיבת שקיעה בה ניגנו שלושה מהדי ג'יים המובילים בישראל: אשר סוויסה (סקאזי), דלית רצ'סטר ומור אברהמי.

המסיבה המיוחדת, שאורגנה על ידי צוות משאבי האנוש של הקבוצה בשיתוף חברת ההפקה Lego Pro, כלל ארוחת ערב, בר אלכוהול והמון הפתעות מיוחדות לכל עובדי הקבוצה. 
קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, אמרה באירוע: "אני גאה ונרגשת לעמוד בראש הקבוצה המדהימה הזאת שמציינת 25 שנים להיווסדה. אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם, אנשי הצוות הנהדרים של הקבוצה שלנו, שבזכותם קבוצת הולמס פלייס מובילה את ענף מועדוני הכושר בישראל. יחד, תמשיך הקבוצה להתרחב ולבסס את מעמדה כמובילה בשוק גם בשנים הקרובות". 
רק בחודש שעבר הודיעה קבוצת הולמס פלייס על השקת קייטנות עם מגוון פעילויות ספורטיביות ובריכה במועדוני הפמלי של הקבוצה ומועדוני גו אקטיב במהלך חודשי הקיץ. הקייטנות יציעו לילדים פעילויות ספורטיביות מגוונות, ימי בריכה עם מתנפחים, מסלול נינג'ה במים, סירות פדלים, מסיבות קצף וסדנאות יצירה וחשיבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה