רכילות עסקית

ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ז משתעשעים על היאכטה החדשה

בזוס ובת זוגו פתחו את הקיץ בבילוי האהוב עליהם: צפו בתמונות מיאכטת הענק
מערכת ice | 
גף בזוס ולורן סאנצז (צילום צילום מסך יוטיוב E!News)
קיץ חם בכפר האיטלקי פורטופינו: תמונות שפורסמו ביום שני מציגות את ג'ף בזוס מבלה עם בת זוגו לורן סאנצ'ז, על ספינה בריביירה האיטלקית. היא נראתה נשכבת על אחד מעמודי הסיפון, כאשר מייסד אמזון מצלם אותה.
כן, גם אחד האנשים העשירים בעולם עושה מה שכל בן זוג עושה בחופשה. אולם, נזכיר כי זה קורה על פי הדיווחים באיכטה בשווי של חצי מיליארד דולר. 
 
היאכטה "koru" באורך כ-127 מטר, יצאה להפלגה ראשונה בפברואר, והתפרסמה בשנת 2022 כשההולנדים כמעט נאלצו לפרק גשר היסטורי כדי לאפשר לכלי השיט העצום לעבור דרך רוטרדם (בסוף לא).

ביאכטה, הנחשבת לגבוהה ביותר בעולם, יש כל מה שרק תוכלו לדמיין, כולל ספינה שנמצאת עליה בתור גיבוי. לצד הספינה יש בה ג'קוזי, שתי בריכות, שני ברים, ג'קוזי, שני חדרי אוכל, חדר קולנוע ועוד. הספינה של היאכטה לא פחות יוקרתית ועליה יש מנחת מסוקים ולא מעט מתחמי אחסון עבור כל דבר אפשרי שיזדקקו לו על היאכטה היוקרתית אותה היא מלווה.
 
וזה לא ממש נגמר כאן, מתברר כי ליאכטה היוקרתית יש קמע. חדי האבחנה יראו שבקדמת היאכטה עוצבה פיסת עץ עצומה, ממש כמו בסרטים, בדמותה של לורן סנצ'ז, אולי קצת פחות ממה שרואים בסרטים. כמו כן, מתברר כי לסנצ'ז הייתה מאוד מעורבת בעיצוב היאכטה ושמנחת המסוקים כנראה מיועד עבור המסוק הפרטי שלה. 
 
כזכור, טרם ההשקה של היאכטה, היא עוררה לא מעט מחלוקת בהולנד היות שעיריית רוטרדאם שקלה לפרק גשר קלאסי כדי שהיאכטה העצומה והגבוהה תוכל לעבור את הגשר. לאחר שהציבור זעם עקב התוכנית הזו ואיים לזרוק ביצים על היאכטה - התוכנית נגנזה ונמצא פתרון חלופי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה