רכילות עסקית

כוכב "הכרישים" חושף: המהלך הפיננסי ששינה את חייו

"שלחתי אלפיים מכתבים חתומים כולם בכתב ידי. עשיתי את זה בלי רשותו של הבנק ומתוך אלפיים - שניים הפכו ללקוחות. אחד מהם היה המיליארדר הרוסי סרגיי גרישין עליו השלום", כך סיפר דובי פרננס על המהלך ששינה לו את החיים
מערכת ice | 
דובי פרנסס (צילום vecteezy, יחצ)
דובי פרננס הוא אדם עשיר, מפורסם וכוכב טלוויזיה. אך לא כך היה המצב בראשית חייו. "הגעתי ממשפחה ממעמד בינוני-נמוך בחולון. אימא עובדת עירייה ואבא בעל מוסך. כילדים, היינו נרתמים לעזור לאבא; לקחת פליירים ולשים אותם במכוניות בחום הקופח של יולי-אוגוסט בחוף הים, לעזור לשטוף את הרצפות של המוסך ולעזור לשטוף כלי רכב - הכול כדי שהעסק יצליח", כך הוא סיפר בריאיון שהעניק לחדשות 12.
אחרי שסיים תואר ראשון באוניברסיטת בן-גוריון, פרננס יצא לנסות את מזלו בארה"ב והתגלגל לכך שמצא את עבודת חלומותיו - בנקאי ב"ליהמן ברדרס". אלא שאז - הגיע המשבר הכלכלי של 2008. "המערכת הבנקאית הייתה בשוק מטורף, ולי הייתה את המשרה שקיבלתי. ידעתי שאם אני לא אביא לקוחות לבנק - יפטרו אותי. שלחתי אלפיים מכתבים חתומים כולם בכתב ידי. ליקקתי כל מעטפה ומעטפה. עשיתי את זה בלי רשותו של הבנק ומתוך אלפיים - שניים הפכו ללקוחות. אחד מהם היה המיליארדר הרוסי סרגיי גרישין עליו השלום", סיפר פרנסס על תחילתה של שותפות שהביאה אותו לגדולה.
הוא המשיך: "אחרי כמה זמן באתי לסרגיי ואמרתי לו: 'תקשיב, אני רוצה 50 מיליון דולר להשקעות הון סיכון'. הוא אמר: 'אני לא אתן לך 50 מיליון דולר, אין לי את התשוקה שלך יש לזה'. בנקודה הזו התחיל הפיצול בינינו: הוא לא פיטר אותי ואני לא התפטרתי. הוא אמר לי: 'תתחיל להתקדם לכיוון שמושך אותך, אני אתמוך'". והשאר, מה שנקרא, הוא היסטוריה. הכיוון שמשך את פרננס הוא הקמת קרן הון סיכון "גרופ 11", שהפכה אותו לאותו אדם עשיר ומפורסם שהוא היום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה