רכילות עסקית

ביונסה בשיתוף פעולה חדש ויוקרתי: במי החליפה את אדידס?

לאחר שמועות רבות מתברר כי ביונסה ואדידס אכן מפרידים כוחות ולא ימשיכו לעבוד יחד לאחר השקת הקולקציה האחרונה יחד. למרות זאת, ביונסה לא חיכתה הרבה זמן וכבר השיקה קולקציה חדשה עם בית אופנה מוכר מאירופה
מערכת ice | 
הקולקציה של ביונסה לאדידס (צילום יחצ)
לאחר שמועות רבות, השבוע התברר כי הזמרת האהובה ביונסה ומותג הספורט הפופולרי אדידס אכן מפרידים כוחות, לאחר שהחלו לשתף פעולה עוד בשנת 2019, וזאת לאור המכירות הנמוכות של ליין הבגדים המשותף Ivy Park. 
כאמור החדשות על הפיצול מגיעות כמעט חודשיים לאחר שמכירות קו הבגדים של הזמרת IVY PARK צנחו ב-50%, והכניסו רק 40 מיליון דולר ב-2022 בהשוואה ל-93 מיליון דולר ב-2021. עם זאת, היות שכבר תוכננה ויוצרה קולקציה חדשה לשנת 2023, שיתוף הפעולה יפסק רק לאחר שזו תושק ותימכר לקהל הרחב.
באותו זמן, הוול סטריט ג'ורנל דיווח שהקו של ביונסה צפוי להכניס הרבה יותר מ-250 מיליון דולר במכירות בשנה שעברה. עם זאת, "בחמש מתוך ששת הפרסומים האחרונים של אייבי פארק, בערך מחצית מהסחורה שיוצרה לא נמכרה", דיווחה הרשת, והוסיפה כי קו הבגדים ונעלי הספורט "מפסידים כסף עבור אדידס".
ביונסה, 41, השיקה במקור את אייבי פארק עם טופשופ בשנת 2016. עם זאת, בשנת 2018, הזמרת רכשה 100 אחוז מהמותג מהחברה של המיליארדר הבריטי פיליפ גרין לאחר שהתמודד עם האשמות של הטרדה מינית, בריונות וגזענות.
בשנה שלאחר מכן, קווין בי התחברה לאדידס כדי להשיק ליין יוניסקס כולל שפנה לגברים ולנשים כאחד. "אני מעריכה את היופי של לבוש שלא שייך למגדר ושבירה של חוקי האופנה כביכול". אמרה ביונסה, שמרוויחה דרך אדידס כ-20 מיליון דולר לשנה ולמרות המכירות הנמוכות.
למרות הפרידה בין שני הצדדים, נדמה כי ביונסה כבר המשיכה הלאה ולאחרונה השיקה קולקציה יוקרתית ושאפתנית למדי עם בית האופנה בלמיין, וזו קיבלה את השראתה מהאלבום החדש של ביונסה, רנסנס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה