רכילות עסקית

החברה הישראלית שפועלת להשתמש ב-AI לגיוס עובדים

באירוע במשרדי החברה, קבוצת אמן הציגה ל-100 אנשי עולם הטכנולוגיה כיצד להתאים את עצמם לדרישות השוק הסוער וקיבלו הצצה למודל עבודה ייחודי בקבוצה
מערכת ice | 
הכנס בקבוצת אמן (צילום ניב קנטור)
במקביל לגל הפיטורים המתמשך, קבוצת Aman ערכה אירוע קהילתי אליו הגיעו כ–100 טאלנטים מעולמות הטכנולוגיה ללמוד כיצד להתאים את עצמם לדרישות השוק הסוער וקיבלו הצצה למודל עבודה ייחודי בקבוצה.
האירוע הקהילתי התקיים בקמפוס משרדי קבוצת אמן. אחרי אלכוהול, נשנושים ומינגלינג, עשרות המשתתפים שהגיעו למיטאפ נהנו מהרצאות שנועדו להעשיר את אנשי הקהילה בידע רלוונטי מעולמות הפיתוח והמיתוג האישי שיעזור להם להתאים את עצמם לעולם התעסוקה הדינאמי.
ההרצאה הראשונה התמקדה במהפכת כלי ה-AI ושילובם בעולמות הפיתוח, בהמשך ניתנו טיפים על הדרך לבניית מותג אישי ממוקד למגזר הטכנולוגי, בעיקר בתקופה משברית בה המשק לא יציב והעתיד צפוי להיות סוער. ההרצאה האחרונה של אריאל עוז,  CTO באמן, חשפה כיצד נראה יום בחיי גילדת מחקר ופיתוח בקבוצה, שיטת עבודה ייחודית שפותחה באמן המאפשרת למידה והתפתחות תוך חשיפה לפרוייקטים מגוונים ומרתקים. בסיום, ניתנה למשתתפים הזדמנות לשאול שאלות ולהגיש קורות חיים למשרות באמן.
מיכל גרוטס, CMO בקבוצת Aman: "אירוע זה הוא חלק מהמחויבות הקהילתית שלנו ואנחנו מקפידים לארגן אירועים מעשירים לקהילה על בסיס קבוע וזה כמובן גם מסייע למאמצי הגיוס הגדולים שלנו. העובדה שאמן היא קבוצה גדולה ויציבה בהחלט מושכת אלינו לא מעט אנשים במיוחד בתקופות סוערות כאלה. מי שמגיע ונחשף, נדהם לגלות כמה דברים מאד מעניינים וייחודיים לקבוצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה