רכילות עסקית

זה היה מהר: אליאב זוהר נפרד רק אחרי מספר חודשים

זוכה "הכוכב הבא" אליאב זוהר מודיע השבוע כי מפריד כוחות מחברת ההפקות שייצגה אותו מרגע הזכייה, "טדי הפקות" וזאת לאור החלטה הדדית. הרקע המדויק להחלטה ההדדית לא ידועה
מערכת ice | 
אליאב זוהר (צילום מסך קשת 12)
נדמה שמנצח "הכוכב הבא" אליאב זוהר נמצא בימים האחרונים ברצף פרידות. לפני מספר ימים דווח כי הזמר העולה הסיר עוקב לאקסית מיכל, זו שעליה כתב את הלהיט שהביא לו את הניצחון. כעת, מטעמו של הזמר נמסר כי הוא גם נפרד מ"טדי הפקות", החברה שייצגה אותו מרגע הזכייה.
בהודעה רשמית נאמר: "בהמשך לזכייתו של אליאב זוהר בכוכב הבא, הוא יוצג עד כה על ידי טדי הפקות, מירה שפיגל ונועם פיינגולד. עם המון הערכה הדדית, החליטו הצדדים להיפרד לדרכם". למרות הרמיזה כי מדובר במהלך הדדי, לא ידוע עדיין מה הרקע להחלטה והאם ומה היו חילוקי הדעות בין הצדדים.
כמו כן, טרם ידוע מי החברה בה יבחר זוהר לייצג או האם דווקא ייבחר לא להיות מיוצג בניגוד למקובל. כזכור, לאחרונה זוהר חשף כי הוא נמצא בזוגיות חדשה עם מוזיקאית צעירה בשם אלה אלגר וכבר אישר את הסטטוס הזוגי החדש בפוסטים ברשתות החברתיות.
כמו כן, מאז זכייתו ב"כוכב הבא" זוהר השיק סיבוב הופעות ברחבי המדינה בהן הוא מבצע שירים מהאלבום שכתב ואף מארח את חברותיו הפיינליסטיות מהגמר של התוכנית. עד כה הוציא זוהר שני סינגלים שטרם הצליחו להשתוות להצלחה של "מיכל".
יתרה מכך, לאור הקריירה הפוליטית של אביו, מיקי זוהר, הזמר הצעיר היה קורבן לקריאות להדיח את הופעותיו - דבר אשר זכה לגינוי בקרב פוליטיקאים ואנשי תקשורת רבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה