רכילות עסקית

מאסק מצרף אויב חדש לרשימה: המלך צ'ארלס

מלך בריטניה החדש תובע את המיליארדר על כמה מיליוני דולרים שלא שולמו בזמן. האם התביעה תסלים לתקרית דיפלומטית?
יאיר מור | 
המלך צארלס (צילום אינסטגרם)
אילון מאסק הצליח להרגיז כבר לא מעט אנשים בשנות פעילותו – אבל נראה שהפעם הוא עומד לזכות באויב מעניין במיוחד: המלך צ'ארלס השלישי.
העיתון הבריטי טלגרף דיווח השבוע על תביעה שהוגשה על ידי תאגיד נכסי המלוכה – החברה המנהלת את הנכסים הרבים של בית וינדזור – לבית המשפט הגבוה (לא העליון, המיועד לתביעות חמורות יותר) בלונדון, נגד הרשת החברתית האמריקאית.
לפי העיתון, החברה שנרכשה על ידי מאסק תמורת 44 מיליארד דולר באוקטובר האחרון לא שילמה את דמי השכירות על משרדים מסוימים שהיא שוכרת מתאגיד נכסי המלוכה ברובע וסט-אנד בלונדון. מהכתבה עולה כי המשרדים המדוברים הם אלו שבקומה הראשונה של בניין ברחוב Air, ממש מול קרקס פיקדילי, שבו יש לטוויטר משרדים מאז 2014, וב-2021 שכרה בו גם את הקומה השלישית בבניין תמורת 2.6 מיליון ליש"ט לשנה – אך נראה שהתביעה הנוכחית לא נוגעת לה.
מקורות ציינו כי כל הסמלים של טוויטר הוסרו מהבניין, אך עובדים של החברה ככל הנראה עדיין מגיעים אליו, משום שהמקורות טענו ש"יש לה עדיין נוכחות במקום".
כזכור, מאז השתלטות מאסק על טוויטר פוטרו אלפי עובדים בחברה, ונסגרו לא מעט משרדים שלה – בדרך כלל בהחלטה חד-צדדית, בלי להודיע כלל למשכירים על כך שהחברה עוזבת. בשבוע שעבר היא אף ערכה מכירה פומבית של ציוד מיותר מהמטה הראשי שלה בקליפורניה. נראה שה"נוכחות" שלה במשרדים אחרים מתבטאת בעיקר בחפצים שעדיין נמצאים בהם ועשויים לצוץ בקרוב במכירות דומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה