רכילות עסקית

משתתף "האח הגדול" חושף: "כשהתגרשתי לא היה לי מה לאכול"

במהלך כנס ההפקות ה-5 של המפיק שון בלאיש, המעצב ומשתתף האח הגדול לשעבר, דרור קונטנטו, שיתף בהתרגשות על המסע שהוא עבר
מערכת ice | 
דרור קונטנטו ושון בלאיש (צילום אור גפן)
היום הושק כנס ההפקות ה-5 של המפיק שון בלאיש ב-B-Side, יד חרוצים 11 בתל אביב. זהו הכנס החמישי של בלאיש תוך פחות משנה בהשתתפות מאות משתתפים שלקחו חלק בכנס. הכנס המושקע והיוקרתי כלל עיצובי שנדלירים מרהיבים, מיצגי ענק, ארוחת שף יוקרתית, סדנאות שזירה ועיצוב. בלאיש, הידוע כמפיק הסלבס ואירועי היוקרה, אחראי על אירועים רבים שהשאירו חותם בשנים האחרונות.
דרור קונטנטו הגיע להתארח ולהרצות על סיפור החיים שלו ועל מה שעבר. קונטנטו ובלאיש מגיעים מאותו רקע, כבחורי ישיבה בישיבות חרדיות לשעבר, שעברו דרך ארוכה ועבודה קשה וכבשו את עולם האירועים. כך דיבר קונטנטו בכנס, בהתרגשות רבה: "כל עולם האירועים זה דמיונות, הכלה נולדה מהגיל הראשון שהיא מבינה את עצמה, כל עולם האירועים זה פייק. הייתי נשוי, יש לי ילדה בת 13, בגיל 23 כבר הפכתי להיות אבא, התגרשתי כשאין לי מה לאכול, שכרתי בזמנו דירה בבת ים ב-900 ש"ח לחודש כשהייתה לי אז שותפה לדירה ציפי המהממת, אישה בת 65 וחלקנו שנינו ביחד דירה של 50 מ"ר".
"ואז היה לי חלום להצליח באופנה. הבנתי שהחלום לא יהיה לי קל, עשיתי סקיצות בישיבה, עשיתי סקיצות בגמרא, אמרתי לעצמי אני אלוף - מי יכול עלי? עד שהגיע הרגע שיצאתי לעולם האמיתי. הבנתי שזה לא הכל ככה, שזה לא באמת המציאות, מקום אחד אמר לי דרור אתה לא יכול להתעסק פה - אתה לא באמת למדת, המקום השני אמר לי צדיק אתה עדיין עם כיפה וזה לא מתאים שתעבוד עם נשים, המקום השלישי אמר לי תקשיב אתה עדיין עם ילדה, אז תלך ללימודים ואתה עדיין עם כיפה אז פחות מתאים", המשיך קונטנטו.
"ואז באותה הנקודה, הבנתי שאני צריך ללכת מהאפס מהמקום הכי נמוך כדי להצליח ועשיתי אחד ועוד אחד. אני רציתי להתעסק בעולם האופנה, כמו ששף רוצה להיות שף במטבח, כמו שאדריכל רוצה להיות אדריכל ומתחיל בתור משרטט. הגשמתי את החלומות שלי ולא ויתרתי לרגע. התמודדתי עד שהגעתי לאיפה שאני היום ואני מברך על כך, אל תוותרו על החלומות שלכם גם אם יש אנשים שמנסים לעצור אתכם בדרך שלכם", סיכם המעצב. עוד הגיעו לפרגן לשון בלאיש: יעקב וחני בוזגלו, נאווה בוקר ומלכת היופי רוית אסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה