רכילות עסקית

מנכ"ל שופרסל משיק את רשת BE: זה המותג החדש

בכירות מותג הטיפוח האורגני ecoLove משיקות את מוצרי הקולקציה ברשת Be במסגרת כנס בריאות

מערכת ice | 
אורי וטרמן ושרונה רומנו לזר (צילום אסף לוי)
הנהלת חברת אורגניקזון, המייצרת ומשווקת את מותג הטיפוח האורגני ecoLove, חגגה השבוע את השקת מוצרי המותג ברשת חנויות Be. האירוע נערך במסגרת כנס רוקחים בביתן 11 "אקספו" בתל אביב ובהשתתפות אורי וטרמן – מנכ"ל שופרסל, שרונה רומנו לזר – מנכ"לית ומייסדת חברת אורגניקזון ובכירי רשת Be.
את האירוע פתחה שרונה רומנו לזר שאמרה: "אנו שמחות וגאות להחדיר את מוצרי ecoLove בכל סניפי רשת. השתתפות המותג בכנס יום הבריאות של Be מהווה הכרה בחשיבות התחום הטבעי והאורגני במוצרי צריכה יומיומיים. זהו תחום מתפתח בארץ ובעולם בעקבות ביקוש למוצרים המתחשבים גם בערכים סביבתיים ובבעלי החיים ומהווים אלטרנטיבה טבעית וטבעונית".
עוד הוסיפה: "אנו מאמינות שהרוקחים, מנהלי הסניפים והקהל של רשת Be יתאהבו במוצרי ecoLove יעריכו את האיכות המעולה של חומרי הגלם שלנו, האפקטיביות על השיער והגוף בנוסף ליתרונות הסביבתיים כמו - בקבוקים העשויים 100% פלסטיק ממוחזר ופורמולות טבעוניות עם ירקות ופירות אורגנים".
עוד מסרה רומנו לזר: "אנו נמשיך לפתח את המותג ecoLove לטובת הלקוחות והסביבה ולחזק את תחום בתי המרקחת והטבע, בו אנחנו מזהות אפשרויות צמיחה ולקוחות המעוניינות במותגי איכות בעלי אג'נדה סביבתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה