רכילות עסקית

עופרה שטראוס מבטיחה: "המהפכה כבר כאן, העולם השתנה"

קבוצת שטראוס קיימה את כנס הפודטק הבינלאומי השנתי FoodTech IL, יו"ר הקבוצה, עופרה שטראוס: "מרגש מאוד להיות כאן, להזין ולטפח מחר טוב יותר זה הייעוד שלנו, וההבטחה שלנו לדורות הבאים"
מערכת ice |  10
עופרה שטראוס (צילום אחיקם בן יוסף)
קבוצת שטראוס ביחד עם אלפי משקיעים ובכירים מתעשיית המזון העולמית ציינו אתמול (שני) עשור לפודטק הישראלי בכנס הפודטק הבינלאומי השנתי FoodTech IL של חממת הפודטק The Kitchen של קבוצת שטראוס, כאשר כ-70 סטארטאפים ישראלים שמפתחים ומייצרים מזון עתידי ובר קיימא, גלידה מחלב ללא פרה, דג מחלבון צמחי, בשר היברידי, גבינות מאבקת חלבון, חביתה ללא ביצה, מסטיק שמוריד את הצורך לאכול מתוק ועוד הציגו בתערוכת הפודטק הגדולה שהתקיימה בישראל, מוצרים שבקרוב ישנו את צריכת המזון העולמי.
יו"ר קבוצת שטראוס, עופרה שטראוס, אמרה במסגרת האירוע: "מרגש מאוד להיות כאן. העולם השתנה וגם אנחנו. להזין ולטפח מחר טוב יותר זה הייעוד שלנו, וההבטחה שלנו בשטראוס לדורות הבאים. אנו נזכר כדור שהוביל את מהפכת הפודטק. המהפכה שלא רק תייצר עוד אוכל אלא תוודא שהוא בריא, בטוח ומקיים. מהפכת הפודטק אינה רק רעיון, אלא כפי שראינו היום – היא כבר כאן. מרעיונות קטנים - לתעשייה משגשגת".

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, אשר נאם בכנס נאום מוקלט, אמר: "כולכם עובדים קשה כדי לפרוץ את גבולות הבלתי אפשרי, ומייצרים מציאות חדשה שתאפשר לדורות הבאים לחיות חיים בריאים ומספקים. אני גאה שכנס מוביל בתחום חשוב כל כך מתקיים בישראל, ארץ הסטארטאפ והתנ"ך. אני רוצה להודות למובילת חדשנות, עופרה שטראוס, שמובילה את היוזמה. עופרה היקרה, תודה על המנהיגות מעוררת ההשראה שלך. את דוגמא ומופת לנשים צעירות שחולמות על שבירת תקרות זכוכית".
דרור בין, מנכ״ל רשות החדשנות, התייחס ואמר: ״אנחנו שמחים לראות את הגדילה העצומה של תחום הפודטק בישראל בשנים האחרונות, עדות לחוזק של היזמות והחדשנות הישראלית, בתחומים מגוונים. לחממת דה קיטשן ושטראוס היה חלק חשוב ביותר ביצירת האקוסיסטם הזה החל מתחילת הדרך, והם מהווים קטליזטור חשוב ביותר להמשך צמיחת הענף. אנו ברשות החדשנות ממשיכים להיות מחויבים לתחום, אך כדי שישראל תמשיך במומנטום ותהפוך לשחקנית מובילה נדרשות השקעות נוספות החל מקידום ידע אקדמי והון אנושי הנדרש לתעשיה, יצירת תשתיות מחקר וייצור שיאפשרו סקייל אפ (גימלון) ומתווה רגולטורי מאפשר ברמה הלאומית . שילוב הכוחות יאפשר לישראל להפוך למובילה עולמית בתחום עם פוטנציאל השפעה כלכלית משמעותית על כלל המשק״.

תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    סדר עולמי חדש
    רות 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהמשך לרעל שהזריקו..הגיעה זמן צמצום שטחי מרעה וחיסול החקלאות להכניס את האזרחים לבתי קברות לגובה
    סגור
  • 9.
    שופרסל
    ירמיהו 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ מכסף שלך כלום לא השתנתה
    סגור
  • 8.
    שטראוס רמאות - לא אצלי !!!
    יעל 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוקולד מיובא ברמה נחותה עם עטיפה דל הפרה וכתובת מכשילה מיבאים? סבבה עם אריזה חדשה יצרנים? סבבה עם פיקוח והגיינה
    סגור
  • 7.
    לא לקנות אוכל מהונדס
    בחזרה לטבע 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם משחקים את "אלוקים", חביתה ללא ביצה, בשר היברידי. מה זה השטויות האלה. שיבזבזו כסף, אנחנו לא נקנה! חוזרים לטבע: פירות, ירקות, אגוזים ושקדים, קטניות, בשר, עוף ודגים. מה שבורא עולם הכין לנו, ברואיו.
    סגור
  • 6.
    הנדסת תודה
    סלמונלה 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מבלבלים את המוח על ריקולים ואןכל עם עכברים וסלמונלה, כדי להכשיר את הדרך למזון מהונדס בשליטת התאגידים, והרס החקלאות ובעלי העסקים. חלאות
    סגור
  • 5.
    עפרה שטראוס חברה בפורום הכלכלי
    אני 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שמטרתו "סדר עולמי חדש" , הקצאת מזון לכל אזרח, אוכל מהונדס ומורעל. " חרבם תבוא בלבם וקשתותם תשברנה"
    סגור
  • 4.
    עופרל'ה,בינתיים אתם רק מעלים מחירים,מוציאים סחורה עם מח
    אני 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מחלות,וגוזלים את העם היהודי,די לקשקש ולעוור אותנו.
    סגור
  • 3.
    אוכל מהונדס ולא בריא,היזהרו (ל"ת)
    הדר פ 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 2.
    מה עם טוויסט , ואני , טורטית ? עופרה שטראוס הורסת את מ
    דנידין 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    החיים של הוריה ושל כל הישראלים השפויים
    סגור
  • 1.
    מיס פיגי - החזירה הגדולה של ענף המזון.
    נ.ש. 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הגברת הלא מכובדת וחסרת המוסר הזו מוכרת את מוצרי החברה בארה"ב בחצי ממחירם כאן. למה - כי אפשר. החזיה הזו הפעילה לחץ בכנסת וקיבלה אישור למונופול הדבש מיד מרדכי השייך לה לייבא דבש מסין ולמהול אותו כאן עם הדבש המקומי מבלי לדווח לצרכנים על הפסולת שהיא מאכילה אותם. החזירה פיגי מימנה מאהל מסוממים והופעות אמנים במחאת הקוטג' ונתנה הוראה בטלויזיה להפסיק לסקר מחאה זו ואז העמידה בחורה הזויה מכפר שמריהו כראש מחאת הדיור והסבה את המחאה הצרכנית למחאה תפלה והזויה כנגד ממשלת ישראל על יוקר השכירות בתל אביב שהובל בידי שתי ילדות ללא משפחה והתחייבויות . מיס פיגי היא בעצם הבעלים של מונופול מזון שמורכב מ-67 חברות עליהן השתלטה בשחיתות תוך יצירת גוף חזירי וחסר גבולות שמכתיב את עליות המחירים לצרכן. איך היא החזירה תסביר לנו שחומוס ופסק זמן מתוצרת חברות בבעלותה נמכרים במחצית ממחירם בישראל ??
    סגור