רכילות עסקית

חודש המודעות לסרטן השד: כלל ערכה יום בדיקות מיוחד לעובדות

נאווה מנדלסון, סמנכ"לית, מנהלת תחום תביעות בריאות בכלל ביטוח ופיננסים: "גילוי מוקדם באמת יכול להציל חיים ואני שמחה שיכולנו להנגיש את הבדיקה החשובה הזו עבור עובדות החברה".
מערכת ice | 
משה פפא שירלי בר ונאווה מנדלסון (צילום יחצ)
במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, כלל ביטוח ופיננסים יזמה עבוד עובדות החברה, מעל גיל 35, יום בדיקות מיוחד על ידי מומחה לכירורגיית שד ובעל מוניטין בתחום סרטן השד, פרופ' משה פפא, בשיתוף בי"ח רפאל, מתוך החשיבות הרבה שיש בגילוי מוקדם של המחלה. עשרות מעובדות החברה הביעו היענות ונרשמו לבדיקת שד שגרתית. הבדיקה נערכה בבנייני החברה, בחדר שאורגן במיוחד לטובת הפרויקט. זאת ועוד, עובדות שנדרשו להמשך בדיקות, קיבלו הפניה לבדיקה מיידית של ממוגרפיה או אולטרסאונד בבית החולים רפאל.
שירלי בר, סמנכ"לית משאבי אנוש בכלל ביטוח ופיננסים מסרה: "בריאותם של עובדי כלל ביטוח ופיננסים היא ראשונה במעלה. חודש המודעות לסרטן השד הוא הזדמנות נוספת להדגיש את החשיבות הרבה שיש בקיום בדיקת שד שגרתית וגילוי מוקדם של המחלה, על כן יזמנו עבור עובדות החברה יום בדיקות מיוחד במשרדי החברה, כדי לאפשר להן להגיע ולהיבדק ללא כל מאמץ".
נאווה מנדלסון, סמנכ"לית, מנהלת תחום תביעות בריאות בכלל ביטוח ופיננסים, ציינה: "היענות רבה נרשמה לפרויקט הייחודי והחשוב שיזמנו, בשיתוף בי"ח רפאל, ועשרות עובדות הגיעו לבדיקת שד שנערכה על ידי פרופ' משה פפא, מומחה לכירורגיית שד ובעל מוניטין בתחום סרטן השד. גילוי מוקדם באמת יכול להציל חיים ואני שמחה שיכולנו להנגיש את הבדיקה החשובה הזו עבור עובדות החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה