רכילות עסקית

אור לוזון מברכת את עומר אדם, לאחר שכמעט התפטרה

הסטייליסטית האישית של הזמר, בירכה אותו לכבוד יום הולדתו הקרב וחשפה את הלחץ שבו נמצא הזמר והפמליה שלו
מערכת ice |  2
עומר אדם ואור לוזון (צילום פייסבוק/ אור לוזון)
עומר אדם חוגג עוד יומיים (22.10) יום הולדת 29 והסטייליסטית האישית שלו, אור לוזון, לא התאפקה וכבר בירכה את הזמר. כך היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "למרות שהתפטרתי הבוקר שוב וכמעט גם עברתי אירוע לבבי מהלחץ שאתה עושה לי!!! אז (כמעט) יום הולדת שמח שרופי, אחי הגדול, שותף שלי! מגיע לך הכל. מי שמכיר יודע שאין לב כמוך בעולם וזכיתי לעבוד לצידך".
בהמשך, לוזון העלתה סטורי עם הבלונים שקנתה לאדם ופירטה קצת יותר על הלו"ז העמוס של פמליית הזמר: "אוקיי אז רוב הלחץ הוא כי נתי מתחתן היום!! ואני כמובן באתי להלביש את עומר שמלווה אותו, אז נוכח ריבוי איוונטים הסופ"ש, הקדמתי לעומר את הום הולדת ביומיים ואמרתי שאזמין על הדרך 3-4 בלונים, סתם שיהיה יפה עם המתנות שקניתי לו. בקיצור, יש עמוד של בלונים שתמיד תופס לי את העין, אבל מעולם לא הזמנתי מהם. ומה שלא ידעתי, זה שיגיעו כאלה בלונים ענקיים ומרשימים ובאמת שאני חייבת לפרגן להם נטו מהלב, כי הם גם באו עד פתח החדר במלון להביא לי אותם. ואני לא יודעת אם זה בכלל עובר בסרטון כמה ענק, יפה ומרשים זה, אבל ממש הייתי חייבת לספר לכם, כי הופתעתי מאוד לטובה".
למי שתוהה, הנתי המודבר הוא נתי אבידן - מאמן כושר האיש של עומד אדם ועוד של סלבס רבים בתעשייה. ולגבי המקום ממנו הזמינה לוזון את הבלונים, זה הוא חשבון האינסטגרם בשם balonz.il.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכל יחצנות מתוכננת מצידו... (ל"ת)
    מיכי 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הכישלון בטח יבזבז עשרות אלפים על מסיבה (ל"ת)
    ראובן 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור