רכילות עסקית

בגיל 41: מורן אטיאס ילדה את בתה הבכורה

אחרי תשעה חודשי לידה מורטי עצבים וקשים במיוחד שעברו על הדוגמנית הבינלאומית, שהתמודדה עם סכרת היריון, בתה הראשונה יצאה אל אוויר העולם
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
מורן אטיאס חוותה תשעה חודשי הריון קשים וארוכים במיוחד שכללו סכרת היריון, אשפוז בבית החולים ולא מעט חוויות קשות שהביאו אותה לדמעות, אך הבוקר (רביעי), רגע אחרי ראש השנה, הכל השתלם כאשר היא הביאה לאוויר העולם את בתה הבכורה.
כשהיא בגיל 41, הדוגמנית הישראלית הבינלאומית מוסיפה לעצמה טייטל חדש ומפתיע מאוד עבורה - "אמא". משפחתה של אטיאס המתגוררת בחיפה, בסמוך לבית חולים רמב"ם, אירחה אותה במהלך החג כאשר היה ידוע כי היא צפויה ללדת בכל רגע נתון וכך אכן קרה.

השחקנית הגיעה הבוקר (רביעי) אל בית החולים במחלקת יולדות והפכה בפעם הראשונה בחייה לאמא טרייה, בעשור החמישי לחייה. עוד לפני כן, אטיאס הצטלמה לבוק הריוני בחוף הים וחשפה שהיא מצלמת סרט העוסק במסעה לאימהות והבהירה: "מורן הילדה מחיפה הופכת לאמא".
אטיאס שיתפה את התגובות שקיבלה לאחר שחשפה את הצעד האמיץ שבחרה לעשות: "כל כך הרבה נשים וגברים משתפים אותי ברצון שלהם ומודים לי שאני בכלל מדברת על העניין הזה. יכול להיות שמי שלא מסכים איתי לא כותב לי אבל סבבה, שלא יכתוב לי, אני לא צריכה ביקורת כרגע. אבל אני לא מרגישה את זה, אני מרגישה שזה דווקא משהו ששחרר את הפחד שלנו, איזה משהו אטום בחברה וגם בי כי אני הייתי אטומה לעניין הזה ואני לא רציתי לעשות את התהליך הזה ופתאום שמשהו השתחרר בי זה כנראה שחרר גם משהו באחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה