רכילות עסקית

ג'ניפר לופז ובן אפלק מוכרים את האחוזה בה התחתנו

השחקן ההוליוודי בן אפלק מוכר את אחוזת המטעים המפוארת שבה התחתן עם ג'ניפר לופז תמורת 7 מיליון דולר. הסיבה: קרוב משפחה מצד אמו היה סוחר עבדים 
מערכת ice | 
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום אינסטגרם)

השחקן ההוליוודי בן אפלק (49) מנסה למכור את האחוזה שבה התחתן לאחרונה עם ג'ניפר לופז (53) לאחר שהתגלה ב-2015 שאחד מאבותיו היה סוחר עבדים. המידע המסעיר הודלף לאחר שאפלק השתתף בתוכנית של רשת פי.בי.אס האמריקנית "מצא את שורשיך" וביקש מיוצרי התוכנית להסתיר את הגילוי שהוא נצר למשפחה שקנתה עבדים.

אפלק סיפר שהתאהב באזור בזמן שצילם סרט עם סנדרה בולוק בסוף שנות ה-90'. הוא קנה את הנכס רחב הידיים ב-7.11 מיליון דולר, וב-2018 העמיד אותו למכירה ב-8.9 מיליון דולר. כנראה שהביקוש לא היה גבוה שכן שנה אחר כך השחקן ההוליוודי הוריד את המחיר ל-7.6 דולר.
 


גם השחקנים בליק לייבלי וראיין ריינולדס עמדו בלבה של סערה כשהתחתנו בבית בסגנון מטע. מומחה לעבדות אמר שלייבלי היתה המומה שאפלק ולופז החליטו לעשות חתונה נוצצת כל כך בבית דמוי מטע. לזלי האריס, היסטוריון שמתמחה בעבודות אמר על אפלק: "זה ברור שהוא לא למד לקח. אנשים עדיין בונים בתים בסגנון מטעים, זה סמל סטטוס של עשירים. מפתיע שאפלק בחר את המקום לחתונה שלו בזמן שהרבה מטעים הפסיקו לארח חתונות".
 


כזכור, אפלק ולופז התחתנו בחתונה קטנה וסודית בלאס וגאס שכמה ימים לפניה אמו של אפלק פונתה לטיפול בבית החולים. האם הנרגשת שוחררה בזמן והגיעה לחגיגת החתונה הגדולה שקיימו באחוזה של אפלק. החתונה נמשכה שלושה ימים בחיק חברים ובני משפחה קרובים. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה