רכילות עסקית

עידו חג'ג' חוגג ולא מאמין: ניצחון ענק על אלוף העולם

אין הרבה מזל ליזם הנדל"ן עידו חג'ג' שקיבל במפגש הראשון באליפות העולם שבמונאקו את אחד משחקני השש-בש החזקים בעולם. הפעם הניצחון היה מתוק מתמיד
מערכת ice | 
עידו חגג אליפות העולם (צילום מסך)
יזם הנדל"ן עידו חג'ג', מככב בימים אלו באליפות העולם בשש-בש אשר במונטה קרלו שבמונאקו, וחוגג ניצחון מתוק במיוחד על אחד מהשחקנים החזקים בעולם: קזוקי יוקוטה.
חג'ג', בעלי קבוצת הנדל"ן האחים חג'ג', שחק שש-בש מקצועי אשר לא מפספס טורנירים חזקים ברחבי העולם במהלך השנה, הגיע הפעם לתחרות חזקה במיוחד: אליפות העולם בשש-בש, עם משתתפים חזקים במיוחד: אלוף העולם לשנת 2021 מסאיוקי מוצ'יזוקי, וכמובן אלוף העולם לשנת 2019 הישראלי אלי רומי.
חג'ג' הופתע שהמפגש הראשון שלו הוא דווקא נגד אלוף עולם יפני יוקוטה: "לא מאמין, לא מאמין", אמר חג'ג', "נפלתי עוד פעם על אלוף עולם, איזה מזל יש לי".

יוקוטה בן ה-27 מיפן, אכן ניצח באליפות העולם בשנת 2015, אמנם לא ביחידים אלא בטוניר הזוגות (יחד עם מוצ'יזוקי - אלוף העולם ליחידים לשנת 2021). לפני המשחק, חג'ג' הראה חששות, ואת כתב לעוקביו באינסטגרם:  "משחק ראשון נגד אלוף עולם יפני, יוקוטה. אמא'לה איזה לחץ". אבל רגע אחרי שניצח בענק את אחד השחקנים החזקים בעולם, חג'ג' כבר פרק את השמחה והאושר: "לקחתי את אלוף העולם 2015 יוקוטה!!!".
 
עידו חג'ג', מבעלי קבוצת הנדל"ן המצליחה יחד עם אחיו צחי חג'ג', חובב ספורט ואף משחק בקבוצת חובבים, ואף היה בעבר מבעלי השליטה של הפועל תל אביב. במשחק השש-בש הוא משקיע ומשחק באופן מקצועי. איש העסקים גם מקדם גם פעילות קהילתית באמצעות משחק הלוח, כך בעבר גם שיחק במשחק ראווה מול מנכ"ל עמותת 'המרכז לעיוור' - נתי ביאליסטוק-כהן כחלק מהגברת המודעות לציבור העיוורים והלוקים בראייתם. חג'ג' עצמו שיחק אף הוא עם כיסוי לעיניו וניצח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה