רכילות עסקית

אחיה של בר רפאלי הופך לאיש עסקים – זה התחום המעניין אותו בחר

און רפאלי, שעד כה היה מזוהה בעיקר עם דוגמנות, משחק ונגיעות במוזיקה, מחליט לפתוח דף חדש ולהיכנס לעולם העסקים – בלי גיבוי ישיר ממשפחתו המפורסמת. המיזם החדש שלו, בשיתוף חברים קרובים, עשוי לשנות את שוק המשקאות בישראל
דסק עסקים | 
בר רפאלי ואחיה און. קמפיין הודיס (צילום אייל נבו)
אחרי קריירה מתמשכת של דוגמנות, הופעות טלוויזיה וניסיונות ראשונים גם במוזיקה, און רפאלי מחליט להתרחק מאור הזרקורים ולעבור לצד השני – לעולם העסקים. למרות שמרבית הציבור מכיר אותו בעיקר כאחיה של בר רפאלי, נראה כי הפעם הוא מעדיף להיבחן בזכות עצמו.
במהלך הקריירה שלו, רפאלי נצפה לא אחת הולך בעקבותיה של אחותו, שהצליחה למנף את תהילתה בעולם האופנה למיזמים כלכליים משגשגים – החל משותפות בחברת משקפי שמש ועד הקמת מותג טיפוח מצליח. כעת, נראה כי גם און מבקש לחקות את המסלול הזה, וליצור לעצמו שם בעולם היזמות.
הכוכב מצטרף לשותפים ליאור גל, גיא אוחיון, פוזי וסימון שמשום – בעלי חברת המשקאות "Blu" – וביחד הם משיקים משקה חדש בשם "Bali", המבוסס על קוקוס טבעי. לדבריו של רפאלי, מדובר במוצר בריאותי וטבעי לחלוטין, שתהליך הפיתוח שלו כלל חקר שווקים, טעימות והשוואות מקיפות מול מוצרים דומים ברחבי העולם.
בעוד שבני משפחתו המוכרים לא לקחו חלק ישיר במיזם החדש, מקורבים מעריכים כי בר וציפי רפאלי נתנו לו עצות ותובנות מניסיונן. כך או כך, נראה כי און רפאלי מנסה להוכיח שהוא מסוגל לעמוד בזכות עצמו – ולהפוך משם מוכר בעולם הבידור לשם עולה בעולם העסקים, כך דווח ב"רשת 13".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה