רכילות עסקית

אנה זק ומרגי חושפים תמונות מהחופשה הזוגית בחו"ל

צמד הזמרים שמתחזקים זוגיות מתחילת השנה הנוכחית, מבלה יחד כבר כמה ימים וגורם למעריצים להתפוצץ מקנאה מהצילומים היפים שלהם שם. צפו בתמונות
מערכת ice | 
מרגי ואנה זק (צילום אינסטגרם)
צמד זמרי הפופ המפורסם בישראל, אנה זק ויהונתן מרגי, משתף השבוע תמונות רבות מהחופשה הזוגית שלהם באיטליה, ולעוקבים לא נותר הרבה אלא בעיקר לקנא בנופים, בטיולים ובאוכל שהשניים מצלמים לגולשים.
בתחילת החופשה בילו השניים בעיר הבירה של איטליה, רומא. לאחר מכן המשיכו לשתף תמונות נוספות מהשהות שלהם בעיר הדרומית סורנטו.
 
@mergui 🇮🇹🍕🍝🍋🌹❤️‍🩹🪽✨ @Anna Zak ♬ i just needed a holiday - amber | uk + travel
 
@anna.zak Why am i not surprised @Mergui ♬ original sound - Anna Zak
אתמול שיתפו השניים סרטון מהחופשה הזוגית בטיקטוק ובמהלך כל השבוע פרסמו תמונות רבות לעוקבים באינסטגרם.
 
 
 
 
 

הזוגיות של הכוכבים אנה זק ליהונתן מרגי מסקרנת במיוחד את הציבור הישראלי. למרות שמרגי מתגורר בארצות הברית כבר תקופה ארוכה ומגיע רק מדי פעם לארץ, מספיקים השניים לבלות לא מעט זמן ביחד.
בעבר כשנשאלה זק על הקשר עם האקסית של בן זוגה נועה קירל היא אמרה: "נועה לא חברה שלי. אבל בין זה לבין מה שכותבים, יש הרבה המצאות בדרך". לאחר מכן נשאלה האם היא תזרום על דאבל דייט עם קירל פרץ, איתה ועם מרגי ועל כך היא ענתה: "מבחינתי אין בעיה".
כשנשאלה לגבי הקושי הזוגי במרחק בין השניים, אמרה זק: "בינתיים אני כאן לגמרי, והוא שם. הדבר החשוב הוא שיש בינינו תקשורת טובה. אנחנו מדברים הרבה ומשתפים בכל דבר, ויש גם משהו מקסים במרחק הזה. לכל אחד מאיתנו יש את הדברים שלו שהוא מתעסק איתם, ושנינו יודעים שאנחנו שם כל הזמן אחד בשביל השנייה להקשבה ותמיכה. ישנו כמובן כל הזמן הגעגוע".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה