רכילות עסקית

אמזון בטירוף: המהלך שישבור את השוק - הסיניות על הכוונת

חברת אמזון לא עוצרת לרגע וממשיכה את המומנטום. לאחר שאתמול הגיעה בסוף יום המסחר לשווי של קצת מעל 2 טריליון דולר, היום פורסם מה היא מתכננת לצעד הבא שלה ומי על הכוונת שלה
מערכת ice | 
אמזון נכנסת לשוק הבינה המלאכותית (צילום shutterstock, vecteezy)
חברת אמזון נחשבת לסיפור הצלחה אדיר בוול סטריט ובכלל בעולם. הגישה הלא מתפשרת של האיש שעומד מאחוריה, ג'ף בזוס, הפכה את אמזון לתמנון רב זרועות עם מוצרים מובילים כמעט בכל תחום בו היא נמצאת, ולאחת החברות החזקות בעולם.
מים רבים זרמו בנהר מאז אמזון הייתה רק חנות אינטרנטית למכירת ספרים. כעת, לאחר ששברה את שיאה וחצתה אתמול לראשונה את שווי 2 טריליון הדולר, היא מסמנת את היעד הבא וגם את מתחרות, שיין וטמו.
המתחרות מסין עשו עשו לאמזון כאב ראש אדיר בתקופה האחרונה, כאשר איימו לשבור את שוק הרניות באונליין, כאשר הציעו מחירים נמוכים משמעותית על מוצרים דומים לאלו של אמזון. הבעיות של הסיניות החלו עם התגובות הרבות על איכות מוצרים נמוכה מאד ושונה מזו שמתוארת באתרים, ועד רכישות שכלל לא התקבלו, ונמשכו כאשר החלו לצוץ ברשת סיפורים רבים על כך שלחברות אלו כלל לא משנה הרכישות והן מעוניינות במידע של המשתמש.
כעת אמזון, במטרה להתחרות בהן, מבצעת מהלך אדיר שיכול לשבור את השוק ולקבור את החלומות של המתחרות הסיניות לעקוף את אמזון בשוק האונליין. אמזון מתכננת להוסיף לאתר שלה מוצרים במחירים זולים משמעותית, כאשר מדובר על מוצרים שישלחו ישירות ממחסני החברה בסין.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה