רכילות עסקית

אילון מאסק חוגג בגדול: שותפות עם חברת השיט הגדולה בעולם

אילון מאסק חוגג עם ספייס איקס שותפות עם חברת השיט הגדולה בעולם, כאשר 100% מהספינות שלה משתמשות מעכשיו באינטרנט של סטארלינק. מאסק הגיב בתגובה אופיינית מתמיד בחשבון הטוויטר שלו
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
SpaceX היא חברה אמריקאית, המפעילה שירותי שיגור לחלל ומייצרת חלליות מטען וחלליות מאוישות. החברה נוסדה ב־2002 על ידי היזם אילון מאסק, ממייסדי החברות PayPal וכמובן טסלה מוטורס. היא פיתחה את המשגרים פאלקון 1, פאלקון 9 ופאלקון כבד, אשר תוכננו כך שיהיה אפשר לעשות בהם שימוש חוזר. 
אתמול, (שלישי) פורסם כי  קרניבל, חברת השייט הגדולה בעולם, הודיעה היום כי 100% מהספינות שלה בכל הצי העולמי מצוידות כעת באינטרנט Starlink העולמי של חברת SpaceX. מנכ"ל קרניבל התייחס ואמר: "סטארלינק היה גיים צ'יינג'ר. כבר ראינו עלייה בשביעות הרצון של האורחים". הידיעה עלתה בטוויטר, אילון מאסק הגיב בצורה אופיינית ביותר: "Cool".
  
רק לפני מספר ימים, סטארטאפ הבינה המלאכותית שהקים הטייקון אילון מאסק, אחד האנשים העשירים ביותר בעולם, לפני עשרה חודשים בלבד - X.AI, צפוי להשלים בסוף השבוע הקרוב את סבב הגיוס שלו, כאשר הוא עשוי להביא את החברה לשווי גבוה מאד של 18 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה