השוק

בנק לאומי בבשורה ענקית ללקוחות: זה הסניף שחוזר לפעילות מלאה

הבנק הודיע כי לראשונה מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל", הסניף בעיר שדרות נפתח מחדש וחזר לפעילות מלאה. לאומי הוא הראשון מבין הבנקים בישראל אשר משיב לפעילות את סניפו בעיר
מערכת ice | 
בנק לאומי (צילום Magma Images, shutterstock)
בנק לאומי הודיע היום (חמישי) כי הסניף של הבנק בעיר שדרות נפתח מחדש לקבלת קהל, לראשונה מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל". למעשה, לאומי הוא הראשון מבין הבנקים בישראל אשר משיב לפעילות את סניפו בעיר. 
עם תחילת המלחמה, ובהנחיית גורמי הצבא והביטחון, הסניף נסגר לקבלת קהל, ועובדיו – תושבי העוטף ושדרות, פונו מבתיהם ושהו בבתי מלון שונים ברחבי הארץ. במהלך החודשים האחרונים, לקוחות הסניף, אשר פונו ברובם רובם פונו לבתי מלון באילת, קיבלו שירות מלא מעובדי הסניף בעיר הדרומית.
במקביל, סניף אשקלון, הסמוך לשדרות, נותר פעיל באופן מלא כמעט בכלל ימי המלחמה, וגם שם ניתן שירות מלא לתושבי שדרות, שנשארו באזור ולא התפנו לאילת. סניף לאומי בשדרות, בו קיימת גם נציגות של לאומי למשכנתאות, ממוגן כולו לחלוטין מפני טילים ורקטות. בנוסף לכך, לאומי תגבר את האבטחה סביבו בעקבות המצב. 
עובדי בנק לאומי בשדרות (בנק לאומי)
אייל בן-חיים, ראש החטיבה הבנקאית בבנק לאומי: "היה לנו מאוד חשוב לפתוח מחדש את הסניף שלנו בשדרות לטובת תושבי העיר והסביבה והעוטף כולו. אנחנו מבינים שהמלחמה עדיין נמשכת ושהחיים טרם שבו למסלולם הרגיל, ולמרות זאת חשוב לנו להבהיר לתושבים שלאומי איתם – בכל מצב. במהלך החודשים האחרונים שמנו לעצמנו למטרה להמשיך להעניק ללקוחות את כלל השירותים הבנקאיים, חרף סגירת הסניף הפיזי בעקבות המצב הביטחוני – וכך עשינו".
עוד הוסיף בן-חיים כי "זו הזדמנות להביע את הערכתי הרבה לאריאל קסלסי – מנהל המרחב, צור בדולח – מנהל הסניף ולעובדי הסניף אשר על אף היותם מפונים בעצמם, המשיכו את להעניק שירות ללקוחותיהם מרחוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה