השוק

הראל ויזל ופורום העסקים: "תקציב בלתי אחראי, נזק ארוך שנים לישראל"

פורום העסקים בראשותו של מנכ"ל פוקס קורא לדרג המדיני לפעול לשינוי סדר העדיפויות התקציבי, על רקע ההצבעה על חוק ההסדרים לשנת 2024. לדבריו, "המלחמה מחייבת למקד את מלוא התקציבים, אך ורק בחיזוק הבטחון הלאומי והענקת חוסן כלכלי לחיילי המילואים ולאוכלוסיות שנפגעו"
מערכת ice |  5
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
פורום העסקים בראשות הראל ויזל, שמורכב מכמאתיים ראשי החברות מהגדולות במשק, שמהוות את הרוב המכריע של הכלכלה הישראלית, ושמורכב מאנשים מכל גווני הקשת הפוליטית, קורא הערב (מוצ"ש) לראש הממשלה ולשרי הממשלה, לשנות את סדר העדיפויות התקציבי.
פנייתו של פורום העסקים מתרחשת על רקע אישור תקציב המדינה לשנת 2024 שיכלול מיליארדים לטובת הקואליציה, ומנגד צפוי להכיל קיצוצים נרחבים בבריאות, ברווחה ובתרבות. "מי שיתמוך בתקציב בלתי אחראי לעת הזו - יישא באחריות לנזק ארוך שנים למדינת ישראל", אומרים בפורום העסקים לדרג המדיני.
"המלחמה והאתגרים שיצרה מחייבים למקד את מלוא התקציבים, מעבר לתקציב השוטף של המשרדים המרכזיים, אך ורק בחיזוק הבטחון הלאומי והענקת חוסן כלכלי לחיילי המילואים ולאוכלוסיות שנפגעו פגיעה ישירה מהמלחמה". פורום העסקים מזהיר מהשלכות הכרוכות בהעברת התקציב, שעשויות להגדיל את הגירעון ולפגוע בדירוג האשראי של ישראל.
"הענקת תקציבים למטרות אחרות תהווה פגיעה בחוסן הלאומי והכלכלי של ישראל. דירוג האשראי של ישראל נמצא באופק שלילי והעברת תקציב שיסטה מהעקרונות הללו יהווה זרז לסוכנויות הדירוג להורדה של הדירוג ולפגיעה ארוכת שנים בכלכלת ישראל ובחוסן הלאומי והחברתי שלנו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    נמושות קפלן
    לאה 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הראל ויזל מממן הפגנות קפלן לכן כל מה שיחשוב/יאמר/יכתוב ,הכל נגוע בפוליטיקה,מצידי שפוקס יפשטו רגל,אני לא קונה את הסמרטוטים בקילו שלהם
    סגור
  • 4.
    ויזל יאוכל כסף פני חזיר !!! (ל"ת)
    אביב 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ויזל כרגיל דואג לארנק שלו
    אזרח 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובדרך רומס כל מה שבפריפריה או קשור ליהדות. גם במלחמה דאג לעשות לעצמו פרופוגנדה, אבל ברגע האמת משתדל לפגוע באוכלוסיות החלשות.
    סגור
  • 2.
    כל מה שאתה אומר צריך לעשות ההיפך, ניצלת עם חברים שלך...
    ישראלי מודאג 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שנים את המדינה עכשיו אתה בא לעשות עלינו עוד סיבוב.
    סגור
  • 1.
    עם כל הכבוד לך ולכספך אתה לא קובע, יש ממשלה
    אמיר 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ויש להם יותר מידע על מה נצרך ומה לא , ועם כל הכבוד יש אוכלוסיות שונות ממך שחשוב להם דברים שלך לא חשוב, אתה לא יכול להתעלם מכך, מה אתה קשור בקיצור
    סגור