השוק

הטבות לחיילי המילואים: זה הצעד החדש של בנק הפועלים

לאחר שהשיק בחודש דצמבר את פק"ל "פועלים למילואים" שכלל מגוון הטבות והקלות למשרתי המילואים, ל-ice נודע כי הבנק מרחיב את היוזמה ומשיק מתחם ייעודי המיועד עבור משפחות החיילים, שיכלול מגוון הטבות מפנקות אותן ניתן לממש באמצעות האפליקציה Poalim Wonder

אורן פרי |  2
בנק הפועלים במהלך מיוחד (צילום shutterstock, Magma Images)
מלחמת חרבות ברזל הציבה את מדינת ישראל בפני אתגרים של חוותה מעולם. אחד התחומים בהם נפגע חוסנה של המדינה הוא בפן הכלכלי, שכן מאות אלפי אזרחים התגייסו לשירות המילואים עקב הצורך הבהול בנוצר בכוח אדם.
חיילים רבים נאלצו לעזוב את בני משפחותיהם לתקופה ממושכת ומאתגרת על מנת להגן על ביטחון המדינה. כמו כן, הם הותירו מאחור גם עסקים קטנים ובינוניים, שרבים מהם נמצאים בימים אלו בסכנת סגירה.
מוסדות, אנשים וחברות רבות התגייסו למען המשרתים, ובניהם נמצא גם בנק הפועלים, אשר השיק במהלך בחודש דצמבר את פק"ל "פועלים למילואים" שכלל סל הטבות והקלות בחשבון למשרתי מילואים פרטיים ועסקיים.
היום (שישי), בנק הפועלים מרחיב את פק"ל "פועלים למילואים" ומודיע על מהלך המתמקד במשפחות חיילי המילואים, הממשיכות לנהל את חיי השגרה שלהן על אף האתגרים הרבים. הבנק משיק מתחם ייעודי הכולל סדרת הטבות חדשה במסגרתה יוכלו המשפחות ליהנות ממגוון הטבות ופינוקים באמצעות אפליקציית ההטבות של הבנק Poalim Wonder.

מתוך אתר בנק הפועלים. צילום מסך
המתחם יכלול מגוון הטבות ללא עלות, לדוגמא: פיצה משפחתית, כרטיסים לסרט, מארז גלידה ומגוון הפתעות מתוקות, לצד סדרת הטבות נוספות אותן ניתן לרכוש באפליקציה (בכפוף לתקנון ולתנאים שבעמוד ההטבה). שווי ההטבות יכול להגיע למאות שקלים למשפחה בניצול של כל ההטבות.

מתגייסים עבור המשפחות - בנק הפועלים. צילום: נטלי שור
מתחם ההטבות הייעודי יפתח לשימוש במהלך סוף השבוע הקרוב ויהיה זמין ללקוחות הבנק שמענק מילואים הופקד בחשבונם בבנק בין ה-7 באוקטובר 2023, ל-31 בינואר 2024, ומשתתפים בתוכנית ההטבות Poalim Wonder.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעוררי חלחלה
    שום מונופול ע שום מי 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצחו וגם רוצים לרשת. בא לי להקיא כל פעם שאני רואה שלט של "הפועלים"
    סגור
  • 1.
    הכל טוב ויפה בנק הפועלים אבל צריך
    ד.ר 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבנות תוכנית הלוואה בערבות המדינה עבור אותם בעלי עסקים לטווח של 5 שנים חצי מענק וחצי בריבית נמוכה כמו "משכנתה הפוכה" התחלת החזר רק בסוף.
    סגור