השוק

הגשים את החלום: כך מנכ"ל פאלו אלטו הפך למיליארדר

כשהצטרף לחברת פאלו אלטו בשנת 2018, הונו של מנכ"ל פאלו אלטו ניקש ארורה, הוערך בכ-830 מיליון דולר. היום, לפי מדד המיליארדרים של בלומברג, הונו האישי של ארורה עומד על כ-1.5 מיליארד דולר. העובדה הזו הופכת את ארורה לאחד המנכ"לים היחידים בתעשיית הטכנולוגיה שהגיע להיות מיליארדר מבלי להיות מייסד החברה

מערכת ice | 
ארורה (צילום @chandrarsrikant טוויטר)
מנכ"ל פאלו אלטו, ניקש ארורה, הפך למיליארדר בשנים האחרונות והונו האישי מוערך ב-1.5 מיליארד דולר, כך לפי מדד המיליארדרים של בלומברג. לארורה רקע מרשים שהפך אותו לאיש העשיר שהוא. במשך ארבע שנים כמנהל שיווק ראשי של T-Mobile. לאחר מכן הוא היה סגן נשיא בכיר ומנהל העסקים הראשי של גוגל העולמית. 
החל משנת 2018, ארורה הפך למנכ"ל  חברת אבטחת המידע פאלו אלטו. מאז הונו צמח
בזכות מניות ואופציות בגובה 125 מיליון דולר. בנוסף, חבילת התגמולים שקיבל ארורה כשהצטרף לחברה מוערכת ב-830 מיליון דולר, זאת הודות לזינוק במניה בעקבות שורה של פריצות סייבר. 
ב-2023 מכר ארורה מניות בשווי של קרוב ל-300 מיליון דולר לאחר שמימש חלק מהאופציות. "הדירקטוריון קבע כי תגמול גבוה בצורת מניות חיוני כדי לשמור ולתמרץ את ארורה", נמסר מפאלו אלטו.
ארורה (56) נולד בהודו לקצין בחיל האוויר ההודי ולאם עקרת בית. בהמשך למד במכון הטכנולוגי ההודי, BHU בוורנאסי. בגיל 21 עבר לארה"ב והשלים תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת נורת'איסטרן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה