השוק

עלייה של כמעט 300%: זו המניה המתפוצצת של השנה בוול סטריט

בהתאם לעלייה שביצע השנה מדד ה-s&p 500 האמריקאי, שעלה בחדות החל מאמצע הרבעון השני של השנה, מהלך דומה ביצעה המניה של חברת אברקרומבי אנד פיץ', אך זו עלתה במאות אחוזים
מערכת ice | 
מניות (צילום vecteezy)
עם סיום המסחר בארצות הברית הלילה (ראשון), תבוא לסיומה שנת מסחר נוספת בשוק האמריקאי, שלמרות עליית הריבית, האינפלציה הגואה והמצב הביטחוני המעורער כל כך במזרח התיכון, הצליח להתאושש ולעלות. המדד S&P500 אף הצליח להשלים לאורך שנת 2023 עלייה של 24.73%.
אחת המניות שכאמור, ביצעה מהלך דומה למדד ועלתה בחדות באמצע הרבעון השני של שנת 2023, היא מניית אברקרומבי אנד פיץ' (Abercrombi & Fitch). אך בניגוד למדד שעלה "רק" ב-24.73%, המנייה התפוצצה והשלימה נכון להיום, עלייה שנתית של 273.81%.
עליית השוק, יחד עם ההערכות הרבות להורדת ריבית בארצות הברית במהלך החודשים הקרובים, נראה שהמשקיעים יכולים להיות אופטימיים לקראת שנת 2024. מנגד, המצב הביטחוני הרעוע ונזיל במזרח התיכון מאיים לא רק על השוק האמריקאי, אלא על שווקים נוספים בעולם, מאחר ולמדינות רבות יש אינטרסים כלכלים בקרב על השליטה באזור.
במידה ואכן נראה הסלמה במצב הביטחוני והתרחבות של זירות הלחימה ואולי אף כניסת שחקנים חדשים למלחמה, שניסו להישאר מחוץ למעגל הדמים עד כה, לא מן הנמנע כי המגמה תתהפך והמשקיעים יאבדו את אמונם בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה