השוק

ראש פורום העצמאיים תוקף את סמוטריץ': "מפקיר אותנו בעורף"

למרות הכרזתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בחודש שעבר כי מתווה הפיצויים לעסקים שנפגעו בעקבות המלחמה יוארך, עדיין לא התקבלה החלטה אם אכן להאריך את ההסכם, רמי בז'ה יו"ר פורום העצמאים והפרילנסרים מההסתדרות תקף את חוסר ההחלטה
מערכת ice | 
רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאים והפרילנסרים בישראל (צילום פורום העצמאים)
בחודש שעבר הכריז שר האוצר בצלאל סמוטריץ על הארכת מתווה הפיצויים לנפגעי מלחמת חרבות וברזל שנאלצו להתפנות, אך למרות זאת עדיין לא התקבלה החלטה אם באמת להאריך את המתווה כשאנחנו כבר לקראת סוף החודש.
רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות, בעקבות הדיון שהתקיים היום בוועדת הכספים על מתווה הפיצויים בעקבות מלחמת חומת ברזל: "חודש דצמבר עומד להסתיים ואף על פי הצהרת שר האוצר בצלאל סמוטריץ' כי מתווה הפיצויים יוארך גם לחודש דצמבר, גם בדיון שנערך בנושא בוועדת הכספים, לא התקבלה החלטה שכזו, והדיון הסתיים בלא כלום."
"דיון ועדת הכספים היום מאפשר הצצה נוספת לביזוי אותו עוברות מיליון משפחות העצמאים שממשיכות גם לאחר כ-80 ימים בצל הלחימה, לראות את חייהן קורסים, ולחיות בחוסר ודאות. עוד ועוד אנשי המילואים המשרתים בעומק הרצועה נאלצים לסגור את עסקיהם והאוצר מסרב לקבל החלטות ולתמוך במנוע הכלכלי של המשק."
"משרד האוצר ממשיך בחישובי קילומטרים, בעוד הקריסה של העורף הכלכלי של מדינת ישראל כבר כאן, נשבר ונשחק וטובע בים של ביורוקרטיה. עסקים רבים אף לא הצליחו לקבל את המענק שכבר אושר על אוקטובר, לא ניתן להגיש עוד בקשה למענק עבור נובמבר, לא הוחלט רשמית מה יקרה עם דצמבר, ואנחנו כבר בפתחה של השנה האזרחית החדשה, שהולכת להיות עצובה מאוד עבור העצמאים בכלל, ועבור בעלי העסקים בעוטף בפרט."
"אנשי המילואים העצמאים ומשפחותיהם דומעים מול מציאות שקורסת יחד עם חיי חבריהם שנהרגו בקרבות, נרצחו או נחטפו. ומשרד האוצר ממשיך להבהיר להם את מקומם בסדר העדיפויות החברתי של מדינת ישראל. הם מגינים עלינו בחזית, ומשרד האוצר מפקיר אותם בעורף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה