השוק

חדשנות תחת מלחמה: רכבת אווירית של סטארטאפים ישראלים לטוקיו

תאגיד הענק NTT, ארגן אירוע ענק ביפן במסגרתו התארחו 15 סטאראפים ישראליים אשר מעוניינים להרחיב את פעילותם ליפן. בכיר במשרד הכלכלה והתעשייה ביפן מסר: "שמחים על ההזדמנות לקדם את כלכלת ישראל ביפן"
מערכת ice | 
NTT ישראל בטוקיו (צילום NTT)
נועה אשר, מנכ"לית NTT Israel ודניאל קולבר, הציר הכלכלי של משרד הכלכלה והתעשייה ביפן, אירחו במשרדי NTT Communication בטוקיו 15 סטארטאפים ישראלים המעוניינים לפעול או להרחיב את פעילותם ביפן.
באירוע השתתפו קרוב ל-100 אורחים כולל נציגים בכירים של תאגיד הענק NTT, לו מעל 300,000 עובדים ברחבי העולם ומכירות של יותר מ-100 מיליארד דולר בשנה, שהתרשמו מהטכנולוגיות הישראליות בתחומי הבינה המלאכותית, בריאות דיגיטלית, חקלאות ועוד ורקמו שיתופי פעולה יפניים-ישראליים.
עוד נכחו באירוע קן קאצויאמה, סמנכ״ל בכיר ב-NTT, לילך דנביץ', דירקטורית אסטרטגיה ושותפויות ב-NTT Israel, דניאל אדלר מנכ״ל הסטארטאפ BioT ונציגים נוספים של סארטאפים ישראלים.

דניאל קולבר, הציר הכלכלי של משרד הכלכלה והתעשייה ביפן, נועה אשר, מנכ"לית NTT Israel ,דניאל אדלר, מנכ״ל BioT וקן קאצויאמה, סמנכ״ל בכיר ב – NTT צילום באדיבות: NTT Israel.
נועה אשר, מנכ"לית NTT Israel, אמרה באירוע: "גם בזמנים קשים יפן וישראל ממשיכות לייצר שיתופי פעולה, ובמצב הנוכחי זה אפילו עוד יותר חשוב. ההייטק הישראלי הראה חוסן והמשכיות עסקית בכל ימי המלחמה, זה חלק מהחוזקות שלנו שגם מאוד מוערכות ביפן. בשנה הקרובה נמשיך לחבר בין סטארטאפים ישראלים ל-NTT ולחברות בנות שלה ביפן ברחבי העולם, ולהאיר את האור והחדשנות של ההייטק הישראלי בכל מקום בעולם".
דניאל קולבר, הציר הכלכלי של משרד הכלכלה והתעשייה ביפן: "אנחנו שמחים על ההזדמנות לקדם את כלכלת ישראל ביפן ולייצר חשיפה והזדמנויות עסקיות עבור חברות ישראליות. הצלחת האירוע משקפת את החוסן של כלכלת ישראל אשר נשענת על חברות שיודעות לספק את הסחורה גם במצבים מורכבים ומאתגרים מאוד. החברות הישראליות הציגו לקהל היפני פתרונות חדשניים במגוון של תחומים וניכר שהיה עניין רב בקרב נציגי תאגיד הענק. אני רוצה להודות להנהלת NTT על התמיכה המתמשכת בישראל וכן לשותפינו במעבדת החדשנות בישראל. יפן עומדת לצד ישראל ואני משוכנע שקשרי הכלכלה ימשיכו לפרוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה