השוק

האם העסקים יקבלו סיוע? "אנחנו נמצאים בעיצומה של מערכה כלכלית"

בעלי עסקים רבים נקלעו לקשיים בעקבות המלחמה, במיוחד בעלי העסקים שנמצאים בקווי העימות בדרום ובצפון. צוות משימה ממשלתי שהוקם נפגש עם בעלי עסקים רבים כדי להבין לאן צריכים להפנות משאבים, כדי לצלוח את התקופה הקשה
מערכת ice | 
ניר ברקת בעלי עסקים (צילום דוברות משרד הכלכלה)
שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, הצטרף היום (שלישי) לצוות המשימה הממשלתי שהוקם במטרה לסייע לבעלי עסקים בתקופת המלחמה, וקיים פגישה נוספת מרוכזת והפעם, נפגשו ברקת והצוות עם כ-50 בעלי עסקים מהצפון. זאת לאחר שקיימו ארבעה סבבי פגישות בערים אשקלון ושדרות, מהערים שנפגעו הכי הרבה מהמלחמה.
מטרת הצוות שהוקם וקיום הפגישות עם בעלי העסקים היא לאתר את הצרכים של בעלי העסקים, אם לפי אזור או אם לפי ענף, ולמקד את השיקולים וההחלטות במקומות שאליהם צריכים להפנות משאבים.
שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת אמר: "אנחנו נמצאים בעיצומה של מערכה כלכלית, שבה אנו חייבים לנצח. העסקים מובילים את המערכה ואנחנו כאן לתת להם את כל הסיוע הנדרש להם, לרבות להגיע אליהם, ולא להטריח אותם במעבר מגורם ממשלתי אחד לשני".
"כל צורך כזה, שמקבל מענה, מקרב אותנו להתייצבות בזירה הכלכלית שהיא קריטית למשק, לאזרחים ולמלחמה כולה. השלב הבא הנו הערכות לחודשים ולשנים הבאות עם כלכלה חזקה ועסקים ותעשייה בצמיחה משמעותית ואנחנו, כל גורמי הממשלה, נהיה כאן לצידם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה