השוק

Wella סוגרת שנה שלישית: צמיחה גבוהה, מגמת התרחבות בנתח השוק

חברת היופי המובילה בתחום מגזר השיער והציפורניים רשמה זינוק חד ספרתי. מותג הצבע שלה מכר 1.5 שפופרות לשנייה ברחבי העולם בשנת הכספים 2023. כחלק מסימני ההתרחבות, היא צפויה לפעול בעולמות הביוטי טק. המנכ"ל יאנג-סקריבנר: "מתחילים לממש את התועלות של החידושים פורצי הדרך שלנו" 
מערכת ice | 
Wella Company (צילום יח"צ)
חברת Wella Company, תאגיד בינלאומי המוביל במגזר השיער והציפורניים של תעשיית טיפוח היופי, ששוויו 100 מיליארד דולר, ציינה אמש (חמישי) את שנתה השלישית כחברה עצמאית. החברה הציגה צמיחה רחבת בסיס ומאוזנת לרוחב מותגים, קטגוריות ואזורים. חברת Wella השיגה צמיחה גבוהה בשיעור חד ספרתי ובשערים קבועים במהלך שנת הכספים 2023 שהסתיימה בסוף חודש יוני.
כך, החברה ביססה את מעמדה כאחת מהחברות המתאפיינות בשיעור הצמיחה המהיר ביותר במגזר. פורטפוליו החברה כולל מותגים אייקוניים מקצועיים וקמעונאיים של טיפוח שיער, ציפורניים ויופי, לרבות Wella Professionals, O·P·I, ghd, Briogeo, Nioxin, Sebastian Professional ו-Clairol.
מאז ייסודה בשנת 2020, Wella Company מדווחת על צמיחה שנה אחר שנה בשווקים מפותחים ומתפתחים כאחד. בעקבות ההצלחה של מותג צבע השיער המקצועי המוביל שלה, Koleston Perfect (KP), שמכר 1.5 שפופרות לשנייה ברחבי העולם בשנת הכספים 2023, החברה ביססה את מעמדה כמותג צבעי השיער המקצועי המשמעותי בעולם וממשיכה להשקיע מעבר לקידום מוצרי הליבה שלה, על ידי התרחבות לתחומי טיפוח השיער, טיפוח הציפורניים והביוטי טק.
החברה אף הרחיבה את מכירותיה בזירת המסחר האלקטרוני בשיעור הגבוה ביותר מפי שניים מזה המאפיין את צמיחת השוק, על ידי קידום השותפויות עם משווקים בזירה, השקעה בבניית מותגים המיועדים לדיגיטל ושיפור מתמשך של חוויית המשתמש בפלטפורמת המסחר האלקטרוני WellaStore שבבעלותה, על מנת לתת מענה לצרכים של אנשי המקצוע בתחום הטיפוח.

Wella Company (צילום: יח"צ)
"במבט על שנת 2023, ניתן לראות שאנחנו מתחילים לממש את התועלות של השינוי המוצלח שבוצע במותגים לרוחב הפורטפוליו והחידושים פורצי הדרך שלנו. בנוסף, אנחנו עדים גם להבשלת העסק שלנו ולהתרחבותו במגוון ערוצים ושווקים. כל המותגים והאזורים שלנו מתאפיינים בשיעור צמיחה גבוה מזה של הקטגוריה, והדבר מלמד על כך שיש בפנינו שלל הזדמנויות שנוכל לנצל", אומרת אן יאנג-סקריבנר, מנכ"לית Wella Company.
היא מוסיפה, "בשנת הכספים 2023 הגדלנו את הרווחיות שלנו והרחבנו את נתח השוק של החברה, ואנחנו צופים שמגמת הצמיחה הזו תימשך גם בשנת הכספים 2024". חברת Wella Company מציינת כי היא מחויבת לצמצום טביעת הרגל הפחמנית ולהפחתת השימוש במים והפסולת, ובשנת 2022 הפחיתה את פליטות הפחמן שלה במכלול 1-2 ב-10% והגיעה ל"אפס פסולת למטמנה" (Zero Waste to Landfill) ב-2 מתוך 3 מפעליה ובכל 8 מרכזי ההפצה שנשלטים ישירות על ידה.
החברה אף הפחיתה את השימוש במים ב-5.5% ואת שיעור הפסולת המיוצרת ב-13.7% ליחידת ייצור בשלושת מפעליה. היתרונות שהושגו כוללים הפיכה של 80% מכלל רכיבי המוצרים למתכלים ולהפיכת 77% מכלל האריזות לניתנות למחזור, לשימוש חוזר או למילוי מחדש. החברה אף ממשיכה את המעבר לאריזות שעשויות מחומרים ממוחזרים לרוחב הפורטפוליו שלה, לרבות שפופרות אלומיניום, קופסאות נייר ומכסים.
"עבור חברה כה צעירה, אנחנו סבורים שאנו מתקדמים במסע ההשפעה הסביבתית והחברתית שלנו במומנטום הנכון וכי אנו משיגים תוצאות ביחס לשאיפות המוצהרות שלנו, תוך שמירה על הגינות ונחישות", אומרת הילארי קרנקוביץ', מנהלת התקשורת והקיימות הראשית של Wella Company.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה