השוק

ריסקיפייד קיבלה אישור לרכישה חוזרת של מניות בשווי 75 מיליון דולר

חברת Riskified העוסקת במניעת הונאות מסחר אלקטרוני, מקבלת את אישור בית המשפט בישראל לתוכנית רכישה חוזרת של מניות. המנכ"ל עידו גל: "הדו"חות הכספיים החיוביים שלנו מאפשרים לנו להמשיך להשקיע בצמיחה של הפעילות העסקית"
מערכת ice | 
ריסקיפייד (צילום קארין הברברג)
חברת ריסקיפייד Riskified Ltd, מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה על קבלת אישור מבית המשפט בתל אביב ליישום התוכנית שעליה הכריזה מוקדם יותר לביצוע רכישה חוזרת של מניות, במסגרתה תבצע החברה רכישה חוזרת של מניות רגילות בשווי של עד 75 מיליון דולר. האישור שהתקבל מבית המשפט בישראל תקף עד 19 במאי 2024. החברה תוכל להגיש לבית המשפט בקשה להארכה בהתאם לצורך.
עידו גל, מנכ"ל החברה, ציין: "אנחנו שמחים להודיע שבית המשפט בישראל אישור את התוכנית לביצוע רכישה חוזרת שלנו. אנחנו צפויים למנף את התוכנית על מנת שנוכל לנצל הזדמנויות אטרקטיביות לביצוע רכישה חוזרת של המניות שלנו כדי לנהל את שיעור הדילול שלהן. הדו"חות הכספיים החיוביים שלנו מאפשרים לנו להמשיך להשקיע בצמיחה של הפעילות העסקית, כמו גם לקדם ערך עבור בעלי המניות באמצעות יישום התוכנית לרכישה חוזרת של מניות".
 
התוכנית לרכישה חוזרת של מניות, שאושרה על ידי דירקטוריון החברה ב-8 באוגוסט 2023, מאפשרת לחברה לבצע מעת לעת רכישה חוזרת של מניות רגילות במהלך המסחר הרגיל בשוק, כולל באמצעות תוכניות סחר שעומדות בכלל 10b5-1 במסגרת התיקון לחוק הרשות לניירות ערך מ-1934, באמצעות ביצוע עסקאות רכישה פרטיות או בכל אופן אחר שאינו חורג מהמותר במסגרת חוקי ניירות הערך הפדרליים בארצות הברית.
החברה עשויה לבצע רכישה חוזרת במלוא הסכום שצוין או בחלק. התזמון, כמו גם המספר והערך של המניות שיירכשו במסגרת התוכנית, ייקבעו על ידי החברה ועל פי שיקול דעתה בהתאם לתוכנית שאושרה על ידי הדירקטוריון ועל פי מגוון גורמים, לרבות הערכות ההנהלה לגבי הערך הפנימי של מניות החברה הרגילות, מחיר השוק של מניות החברה הרגילות, תנאי השוק והתנאים הכלכליים, רמת הנזילות, הזדמנויות השקעה חלופיות ודרישות של חוקים חלים.
לדברי החברה, התוכנית לרכישה חוזרת אינה מהווה התחייבות של החברה לבצע רכישה חוזרת של מספר נקוב של מניות רגילות והיא עשויה להיות מושעית, לעבור שינויים או להיפסק בכל עת וללא כל הודעה מוקדמת. ביצוע הרכישות החוזרות של המניות ימומנו באמצעות מזומנים ושווי ערך מזומנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה