השוק

אוטומקס תתמזג עם חברה אמריקאית: תזרים 3 מיליון דולר תמורת 20%

אוטומקס נמצאת במשא ומתן למיזוג עם חברה אמריקאית שנשכרת בנאסד"ק, שמתכננת להעביר 3 מיליון דולר בתמורה ל-20% מהשליטה בחברה. 80% נוספים יישארו בידיהם של בעלי אוטומקס הנוכחיים
מערכת ice | 
מכוניות (צילום shutterstock)
אוטומקס, יבואנית כלי הרכב בייבוא מקביל הגדולה בישראל, הודיעה אתמול (חמישי) למשקיעים בחברה כי היא במשא ומתן מתקדם למיזוג עם חברה אמריקאית שנסחרת בנאסד"ק. כך דיווחה החברה לבורסה.
שמה של החברה עמה תתמזג אוטומקס עדיין לא פורסם עד להשלמת העסקה, אך כבר ידוע כי היא מתכננת להעביר 3 מיליון דולר בתמורה ל-20% מהשליטה בחברה. 80% נוספים יישארו בידיהם של בעלי אוטומקס הנוכחיים - עמנואל פוזיילוב, משפחת לוי וינון עמית, מנכ"ל אלבר לשעבר.
על פי הדיווח של החברה לבורסה, אותה חברה שתרכוש נתח מאוטומקס אינה שלד בורסאי בלבד, והיא חברה פעילה שמחזיקה בנכסים רבים. החברה עדיין לא פעלה בשוק הרכב האמריקאי או בזה הישראלי. 
אוטומקס הוקמה לפני כ-9 שנים ומייבאת ביבוא מקביל 27 מותגים לישראל, ביניהם מותגי על כמו טויוטה, יונדאי, אאודי, מרצדס, פורשה, ועוד. החברה שולטת בגדול בשוק היבוא המקביל בישראל, כאשר מחזיקה בלא פחות מ-40% מנתח השוק. העסקה כאמור עדיין לא הושלמה באופן סופי, לכן חברת אוטומקס טענה בפני הבורסה כי סגירת העסקה תלויה במספר גורמים, ביניהם מלחמת "חרבות ברזל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה