השוק

הסטארט-אפ הישראלי יימכר ב-1.95 מיליארד דולר: זו הרוכשת המפתיעה

הסטארט-אפ הישראליו מליו, המפתח תוכנה להעברת תשלומים לעסקים קטנים, צפוי להימכר לביל הולדינגס תמורת סכום עתק של 1.95 מיליארד דולר. השווי האחרון של מליו הוארך ב-4 מיליארד דולר
מערכת ice | 
מתן בר ואילן אטיאס (צילום דנה תמרי)
האם הסטארט-אפ הישראלי מליו בדרך לאקזיט ענק? לפי דיווח בבלומברג, הסטארט-אפ הישראלי שעוסק בפיתוח תוכנה להעברת תשלומים לעסקים קטנים צפוי להימכר לביל הולדינגס האמריקאית המפעילה את רשת Bill המתחרה הגדולה של מליו בתחום. לפי הדיווח סכום הרכישה הצפוי - 1.95 מיליארד דולר. השווי האחרון של הסטארט-אפ הוערך ב-4 מיליארד דולר לפני שנתיים.
למרות המגעים המתקדמים של העסקה בבלומברג ציינו כי היא עשויה להתעכב במידה ותנאי העסקה ישתנו. מליו גייסה סכום של 517 מיליון דולר מאז נוסדה. למרות מחיר העסקה שנמוך בחצי מהערך האחרון של מליו. עדיין מדובר בעסקת ענק. מהצדדים לא נמסרו תגובות לבלומברג.
מליו הוקמה בשנת 2018 על ידי מתן בר (מנכ״ל), אילן אטיאס (סמנכ"ל טכנולוגיות) וזיו פז (שפרש מתפקיד בחברה) ומפתחת מובילה בתחום התשלומים בין עסקים קטנים. החברה גייסה 504 מיליון דולר לפי שווי של 4 מיליארד דולר בסיבוב האחרון ומפעילה משרדים בישראל וארה"ב.
כזכור לפני חצי שנה הכריזה חברת שופיפי ענקית המסחר המקוון מוול סטריט, על שותפות עם סטארטאפ הפינטק הישראלי melio. במסגרת שיתוף הפעולה, שופיפיי תשיק עם מליו, המתמחה בהעברות תשלומים לעסקים קטנים, שירות חדש הנקרא Shopify Bill Pay.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה