השוק

הכנסות במעל 142 מיליון שקל: אבן קיסר מפרסמת את הדוח הרבעוני

חברת אבן קיסר מצטרפת לחברות שפרסמו את תוצאותיהן הכספיות ברבעון השלישי לשנת 2023. מנכ"ל החברה התייחס לדו"ח ואמר כי הם "מרוצים מתזרים המזומנים החזק", וגם התייחס למלחמה ולמעשי הזוועה שביצע ארגון חמאס
מערכת ice | 
דוחות (צילום shutterstock)
חברת אבן קיסר, המייצרת משטחי עבודה המשמשים לעיצוב וליצירת חללים דינמיים בבית, פרסמה היום (רביעי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2023. הכנסות החברה הסתכמו בכ-142.4 מיליון דולר, לעומת כ-180.7 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2022. 
את הרבעון השלישי של שנת 2023 סיימה החברה בהפסד נקי המיוחס לבעלי המניות, בסך של כ-0.9 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ-0.5 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה הקודמת. ההפסד הנקי למניה ברבעון השלישי עמד על כ-0.03 דולר, לעומת הפסד נקי למניה של כ-0.02 דולר ברבעון המקביל בשנת 2022. ההפסד הנקי המתואם למניה, הסתכם בכ-0.20 דולר (בדילול מלא) על 34.6 מיליון מניות, לעומת רווח נקי מתואם של 0.01 דולר ברבעון המקביל אשתקד על בסיס מספר מניות דומה.
במהלך הרבעון השלישי של 2023, ייצרה החברה תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת של 28.2 מיליון דולר, שנבע בעיקר מהקטנת מלאי, זאת לעומת תזרים מזומנים תפעולי חיובי של 3.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. נכון ל-30 בספטמבר 2023, מאזן החברה כלל מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר וניירות ערך סחירים לטווח קצר בסך 79.1 מיליון דולר וסך חובות למוסדות פיננסיים בסך 6.9 מיליון דולר. בהתאם כך, יתרת המזומנים נטו של החברה ליום 30 בספטמבר 2023 עמדה על 72.2 מיליון דולר לעומת 28.2 מיליון דולר נכון ל-31 בדצמבר 2022.
יוס שירן, מנכ"ל אבן קיסר אמר: "אנו מרוצים מתזרים המזומנים החזק מפעילות שוטפת שהחברה מציגה ברבעון השלישי. החברה מתקדמת בצורה משמעותית ביישום פעולות הרה-ארגון במטרה לשפר את מבנה העלויות ולבצע אופטימיזציה של הייצור. במבט לעבר שנת 2024 ואילך, אנו נשארים ממוקדים במספר מטרות: התייעלות עסקית, השקעה במותג החזק של אבן קיסר והשקת מוצרים חדשניים, זאת במקביל ליצירת בסיס חדש לצמיחה רווחית ארוכת טווח."
"כחברה ישראלית, אנו מוטרדים מאוד ממעשי הזוועה שבוצעו על ידי החמאס ב-7 לאוקטובר. אנו בטוחים כי מדינת ישראל לא רק תנצח במלחמה, אלא גם תבוא חשבון עם כל השותפים לביצוע פשעים אלו. אנו מחויבים לתמוך בתושבי ישראל ובשיקום היישובים שנפגעו כתוצאה מפעולות הטרור." הוסיף.
לסיום, אמר: "אנו נוקטים בכל הצעדים הדרושים על מנת להבטיח רציפות עסקית. נכון להיום, אין למלחמה השפעה על יישום האסטרטגיה שלנו, הפעילות הגלובלית והייצור בישראל, וזאת למעט ההשפעה על המכירות בשוק המקומי המהווה כ-5% מהכנסות החברה. אנו עוקבים מקרוב אחר האירועים במדינה ולא רואים כל מניעה להמשיך ולשרת את הלקוחות שלנו ברחבי העולם."
 
נחום טרוסט, סמנכ"ל הכספים אמר: "אבן קיסר מציגה תזרים מזומנים שנתי מצטבר מפעילות שוטפת של כ-53 מיליון דולר , נתון אשר תומך במהלכינו העסקיים בעודנו מנווטים בין אתגרים כלכליים מורכבים המתרחשים בשוק הגלובלי. בהתאם ליעדים שהצבנו, אבן קיסר מציגה EBITDA מתואם חיובי במהלך הרבעון, ומצפה ל-EBITDA מתואם דומה ברבעון הרביעי בהשוואה לרבעון השלישי של 2023 וזאת למרות הירידה הצפויה בטווח הקרוב בהכנסות ישראל עקב המלחמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה