נדל"ן ותשתיות

אבן קיסר במהלך מדהים: תורמת אלפי משטחים לשיקום הבתים בעוטף

אבן קיסר מצטרפת למאמצי השיקום של עוטף עזה ושדרות. החברה תעמיד באופן מיידי כתרומה, 2,000 משטחי מטבח למשפחות אשר איבדו את ביתן או שביתן נפגע
מערכת ice |  1
קיבוץ בארי (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
היום (שני) החל יומה ה-17 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים עם מתקפת הפתע האכזרית של חמאס על ישובי ומוצבי הדרום בישראל. למעלה מ-5,000 בני אדם פונו לבתי החולים במהלך המלחמה, בעוד דובר צה"ל עדכן כי ישנם 222 חטופים שנמצאים בשבי החמאס בעזה נכון לרגע זה.
בעקבות המצב הקשה, חברות בישראל נרתמות למען המאמץ הלאומי ותורמות ציוד וכסף רב למען תושבי הדרום, חיילי צה"ל, כוחות הביטחון ואנשי הרפואה. גם אבן קיסר מצטרפת למאמצי השיקום של עוטף עזה ושדרות. החברה תעמיד באופן מיידי כתרומה, 2,000 משטחי מטבח למשפחות אשר איבדו את ביתן או שביתן נפגע.
הנהלת אבן קיסר מסרה: "שיקום העוטף חייב להיות מהיר ויעיל, הוא חלק בלתי נפרד מהריפוי הלאומי שלנו. זו זכות וגם חובה לסייע בכל דרך בשיקום חייהן של המשפחות ששרדו את התופת". 
ההחלטה התקבלה על ידי דירקטוריון החברה, הנהלתה, עובדיה ובעלי השליטה בה – קיבוץ שדות ים וקרן טנא. לשם מימוש תרומה זו, אבן קיסר הודיעה כי היא תפנה באופן מיידי לגורמים המטפלים בשיקום היישובים, ותרכז באמצעותם את הטיפול באספקת המשטחים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבן קיסר
    מושיק 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד??
    סגור