השוק

ג'י סיטי אירופה בעסקת ענק: הסכום המטורף עליו חתמה נחשף

חברת ג'י סיטי העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן הודיעה היום כי חברת הבת שלה התקשרה בהסכם מימון מחייב עם שני בנקים אירופאים בהיקף של 125 מיליון יורו, כ-522 מיליון שקל לתקופה של 5 שנים
מערכת ice | 
שטרות (צילום shutterstock)
חברת ג'י סיטי (TASE:GCT) ("החברה"), חברת נדל"ן גלובאלית העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב לשימושים מעורבים לרבות מסחר, מגורים ומשרדים באזורים אורבאניים צפופי אוכלוסין בערים מרכזיות, הודיעה אתמול (ראשון) כי G City Europe Ltd חברה הבת בבעלותה המלאה, הודיעה כי התקשרה בהסכם מימון מחייב עם שני בנקים אירופאיים בהיקף של 125 מיליון אירו (כ-522 מיליון ששקל) לתקופה של כ-5 שנים, המובטח בשעבוד ראשון על הנכס Promenada שבוורשה. השלמת העסקה צפויה עד סוף חודש אוקטובר 2023.
כזכור, לפני כשבועיים השלימה ג'י סיטי את מכירת החזקתה בנכס אל דוראדו שבסאו פאולו, ברזיל תמורת 93 מיליון ריאל72 מיליון שקל במזומן.
חברת G City הנה חברת נדל"ן גלובאלית  שמקורה בישראל, העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב לשימושים מעורבים לרבות מסחר, משרדים ומגורים באזורים אורבאניים צפופי אוכלוסין בערים מרכזיות. ליום 30 ביוני, 2023 הקבוצה מחזיקה ומנהלת 92 נכסים המשתרעים על שטח בנוי להשכרה של כ-1.9 מיליון מ"ר בשווי של כ-37 מיליארד ש"ח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה