השוק

איך יפצו את הנפגעים? סמוטריץ' ונגיד בנק ישראל נפגשו

שר האוצר ופרופ' אמיר ירון נועדו בלשכה בירושלים. השניים קיימו הערכת מצב כלכלית בעקבות המלחמה, ודנו בצעדים עתידיים אפשריים לתמיכה במשק הישראלי. לאחרונה הוחלט לשריין מסגרת תקציבית להשלכות האזרחיות הרציפות של הלחימה
מערכת ice |  1
שר האוצר סמוטריץ' ונגיד בנק ישראל פרופ' ירון (צילום דוברות משרד האוצר)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ונגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, נועדו אמש (חמישי) בירושלים. בצל אירועי מלחמת חרבות ברזל, דווח לאחרונה כי הוחלט להאריך את כהונתו של האחרון שהייתה אמורה להסתיים ב-24 בדצמבר - עד תום תקופת החירום לפחות.
שר האוצר והנגיד עסקו בפגישתם בהערכת מצב כלכלית עדכנית של ההיבטים שונים הנובעים ממצב המלחמה. הם עדכנו אחד את השני אודות הצעדים השונים שהפעילו עד כה משרד האוצר ובנק ישראל ודנו בצעדים עתידיים אפשריים לתמיכה במשק הישראלי, לרבות באזרחים הנפגעים, במגזר העסקי ובשווקים הפיננסיים.

השר והנגיד ערכו מאז פרוץ המלחמה מספר שיחות לעדכון הדדי וימשיכו לעשות זאת בצורה שוטפת, זאת במקביל לעבודה המשותפת לצוותים המקצועיים השונים בבנק ישראל ובמשרד האוצר המתקיימת כל העת. השבוע התקיים דיון הערכת מצב בהנהלת משרד האוצר. במהלכו גורמים בכירים העלו כי צפויות למצב הביטחוני השלכות משמעותיות על המשק.
לדבריהם, הערכת ההשפעות נעשית בזהירות ובמקצועיות בשים לב לאי הוודאות הגבוהה השוררת ביחס להתפתחות האירועים ומאפייניהם. בהתאם להנחיית השר ובתיאום עם המנכ"ל שלומי הייזלר והממונה על התקציבים יוגב גרדוס שוריינה מסגרת תקציבית להשלכות האזרחיות הרציפות של הלחימה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממשלה כושלת לכו הביתה נמאסתם
    ללא שם 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלה כושלת לכו הביתה נמאסתם
    סגור