השוק

מלונות דן: "למלחמה תהיה השפעה מהותית לרעה על תוצאות הרבעון"

רשת מלונות דן דיווחה בבורסה כי "למלחמה צפויה להיות השפעה מהותית לרעה על תוצאותיה העסקיות של החברה ברבעון הרביעי לשנת 2023". עוד טוענים שם כי "בשלב זה אין ביכולתה של החברה, לאמוד את היקף ההשפעה"
מערכת ice | 
מלון דן אילת (צילום סיון פרג')
הבוקר (חמישי) נפתח יומה השישי של מלחמת "חרבות ברזל". המערכה הכבדה שישראל מנהלת ברצועת עזה בעקבות מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישובי הדרום גבתה עד כה את חייהם של יותר כ-1,300 נרצחים. יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, כאשר טרם ברורה תמונת השבויים והנעדרים שנחטפו מאז פרוץ הלחימה.
הנזקים הגדולים שמביאה עמה עד כה הלחימה, מעוררים חששות רבים מצד ענפים רבים בישראל, בהם ענף התיירות והמלונאות, שם ישנו חשש מפגיעה כלכלית קשה, שכן תפוסת בתי המלון בארץ צפויה להיות נמוכה במיוחד.
על פי דיווח ב"כלכליסט", התאחדות המלונות כבר פנתה לממשלה בבקשה לאפשר הוצאת עובדים לחל"ת. אמש, החברה האשונה שהתייחסה לכך בבורסה היא רשת מלונות דן, שהזהיר כי "למלחמה צפויה להיות השפעה מהותית לרעה על תוצאותיה העסקיות של החברה ברבעון הרביעי לשנת 2023 לעומת התקופה המקבילה אשתקד".
עוד נכתב כי "בשלב זה אין ביכולתה של החברה, לאמוד את היקף ההשפעה האמורה ברבעון הרביעי ובתקופות העוקבות, בין היתר בשל אי הוודאות ביחס למשכו של המצב הביטחוני והשלכותיו הישירות והעקיפות על החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה