השוק

מודי'ס מזהירה: "לסכסוך עלולות להיות השלכות על דירוג האשראי"

בדו"ח מיוחד שפרסמה, מודי'ס מתייחסת למלחמת "חרבות ברזל" ומזהירה: "לסכסוך עלולות להיות השלכות על דירוגי האשראי של גופים שאותם אנו מדרגים בישראל"
מערכת ice | 
מודי'ס מזהירה (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר, shutterstock)
סוכנות דירוג האשראי מודי'ס מתייחסת למלחמת "חרבות ברזל" ומפרסמת דו"ח מיוחד. בדו"ח התייחסו בסוכנות הדירוג להשפעות של המלחמות האחרונות על כלכלת ישראל והזהירו ממלחמה ממושכת.
בדו"ח נכתב: "לסכסוך עלולות להיות השלכות על דירוגי האשראי של גופים שאותם אנו מדרגים בישראל. בעבר ישראל הציגה עמידות בכל הקשור לאשראי גם נוכח התקפות טרור ופעולות צבאיות. עם זאת, מלחמה ממושכת הפוגעת באופן מתמשך ומשמעותי בכלכלה, בפעילות המשק ובקביעת מדיניות - יבחנו את החוסן של הכלכלה הישראלית."
במודי'ס מוסיפים כי: "מידת השפעתה של המלחמה על סיכוני האשראי במגזר הציבורי, הפיננסי והתאגידי יהיו תלויים בהיקף המלחמה ובמשך הזמן, כבשלב זה הדברים הללו לא ברורים."
על מנת לנסות לייצב את הכלכלה הישראלית ולתת ודאות למשקיעים, הממשלה החליטה שנגיד בנק ישראל, אמיר ירון, ימשיך בתפקידו לפחות בתקופת הלחימה.
נגיד בנק ישראל אישר זאת ומסר כי  נוכח מצב החירום  ואתגרי הכלכלה הישראלית בשעה קשה זו, הוא מקבל על עצמו את הבקשה כי יאריך את כהונתו, לפחות, עד תום תקופת החירום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה