השוק

אזרחי ישראל יקבלו פיצויים? האוצר בהודעה לנפגעי המלחמה

שר האוצר הודיע על הקמת מוקד רשות המסים לניזוקים מפגעי המלחמה באופן ישיר. בנוסף, הליכי גביה יוקפאו ויוקם צוות סיוע למשרתי מילואים שגויסו. רשות שוק ההון תבצע בקרה ומעקב אחר תביעות לפיצויים על ידי חברות הביטוח
מערכת ice |  2
בצלאל סמוטריץ' ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע אירועי המערכה הכבדה שפוקדת את ישראל, משרד האוצר מנהל בימים האחרונים הערכות מצב חוזרות ונשנות בניסיון לספק מענה למערכת הביטחון ולאזרחי ישראל. הלחימה הקשה גבתה עד כה את חייהם של יותר מ-800 קורבנות ישראלים וקרוב ל-2,500 פצועים. 
היום (שני) מודיע משרד האוצר על הקמת מוקד לניזוקים מפגעי המלחמה באופן ישיר. "העברת המידע בכל הכלים חשובה להצלחתנו", אמר שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. "עבור כל מי שנפגע - מוקד 'קרן הפיצויים' (מס רכוש) של רשות המסים נפתח במטרה לתת מענה לאזרחים בנוגע לנזקים ישירים".

אמש השר הנחה את ראשי האגפים לפעול באופן מואץ על מנת לספק את התקציבים הנדרשים לניהול המלחמה והחוסן הלאומי ולוודא שירות מיטבי לאזרחי ישראל. בין ההחלטות שקיבל השר: הקפאת הליכי גביה, הקמת מוקד ייעודי לסיוע למשרתי מילואים שגוייסו.
 
בנוסף, יוקם צוות יעודי שיפנה באופן יזום לסיוע למשרתי מילואים פעילים בתחומי האכיפה והגביה, בקרה ומעקב של רשות שוק ההון אחר ביצוע מדיניות טיפול רגיש בתביעות לפיצויים על ידי חברות הביטוח, ועוד. "העבירו בבקשה את המספר של המוקד שלנו לחברים, קרובים או מכרים שרכושם נפגע", הוסיף השר. "המוקד עומד לרשותכם בטלפון 4954*".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לאף אחד לא אכפת
    דן 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם במקרה הזה יהיו המון נפגעי תראומה וגם במקרה הזה לאף אחד לא יהיה אכפת.. למה לפרסם כתבה שמנסה להגיד אחרת? אנחנו יודעים מה יקרה
    סגור
  • 1.
    קצת יקרה הסוכה הזאת של צבי סוכות. (ל"ת)
    גרעינים ובוטנים 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור