השוק

האסטרטג הטכני של אופנהיימר: יש הזדמנות ב-S&P

ארי ואלד, האסטרטג הטכני של בית ההשקעות אופנהיימר אומר שלחצי המוכרים בשוק האמריקאי פחתו, ה-VIX התייצב וזה יוצר הזדמנות כניסה ל-S&P 500
ניצן כהן |  2
כלכלה (צילום אילוסטרציה AI)
"במהלך חודש ספטמבר ירד מדד ה S&P500 בכ-5% והשלים ירידה של כ-8% מהשיא שנרשם בחודש יולי, אך עדיין נותר בתוך מגמה חיובית ארוכת טווח" כותב ארי ואלד, האסטרטג הטכני של אופנהיימר. "אני רואה את המצב בתור הזדמנות השקעה, לאור שילוב של מצב "מכירת יתר" על פי פרמטרים טכניים ושל עונתיות חיובית היסטורית של סוף השנה".
ארי ואלד רואה את הרמה של 4,200 נקודות בתור רמת תמיכה חשובה, ומדגיש את חשיבות בחירת המניות בהתבסס על נתוני מומנטום חיובי, צמיחה ושווי שוק גבוה.

בנוגע למדד Russell2000 של החברות הקטנות אומר ואלד כי "חוסר היכולת של המדד להחזיק בטווחים של 1,720-1,740 נקודות מסמן חולשה שעלולה להמשך גם בעתיד. זה מזכיר את התנהגות המדד בשנת 2019, כאשר הראסל 2000 הציג ביצועי חסר בתקופת עליה נאה ועקבית במדד ה S&P500 הכללי, בכך כדאי למתין להתייצבות באפיקי המניות של החברות הקטנות".
ארי ואלד מציין כי הרבעון הרביעי מתאפיין מסורתית בהתנהגות חזקה של מדד ה S&P500, עם ביצועי יתר לעומת שאר הרבעונים ותשואה חיובית במרבית המקרים. בשנה השלישית של מחזור הנשיאות בארה"ב מציג המדד בממוצע תשואה חיובית ב-65% מהמקרים, עם תשואה ממוצעת של 2.9%. בנוסף, ואלד צופה התייצבות בתשואות אג"ח ממשלת ארה"ב סביב רמת שיא אחרונה של 4.6%, רמה שמהווה מצב קיצון בהשוואה לעבר.
ואלד ממשיך להמליץ על אפיקי מומנטום בקרב מניות בעלות ביטא גבוהה, המציגות ביצועי יתר בסביבה הנוכחית וגם בתבנית התנהגות היסטורית. הסקטורים המובילים מבחינה זו הם - הטכנולוגיה, התעשיה, צריכת המותרות והאנרגיה כשסקטור הפיננסים מתאפיין במומנטום החלש ביותר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנותקים (ל"ת)
    א 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חחחחחחחח
    האמיתי 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתי ראיתם בית השקעות שממליץ לברוח מהבועה אופנהיימר כשלו בענק כמה פעמים
    סגור