השוק

מסתמן: בול מסחר תועבר לנושים והחוב יסודר בריבית של 15%

לאחר שחברת האשראי החוץ בנקאי בול מסחר קרסה, נציגות האג"ח של החברה הזמינו את בעלי האג"ח לאסיפה שבה יאושר הסדר חוב חד צדדי. כל המניות יעברו לבעלי האג"ח והם יהיו בעלי השליטה בה. המנכ"לית ובעל השליטה הנוכחי ימשיכו לפעול בחברה
מערכת ice | 
ייעוץ בנקאי (צילום freepik)
לאחר שחברת האשראי החוץ בנקאי בול מסחר קרסה, נציגות האג"ח של החברה הזמינו את בעלי האג"ח לאסיפה שבה יאושר הסדר חוב חד צדדי. לפי כלכליסט, בעל השליטה ובעלי האג"ח לא הצליחו להגיע להסכמות בנוגע לפריסת החוב של החברה ולכן כל המניות יעברו לבעלי האג"ח והם יהיו בעלי השליטה בה.
עוד התברר כי יוגש לבית המשפט הסדר שבמסגרתו החברה תשלם לבעלי האג"ח את החוב לפי ריבית שנתית של 15% בכל רבעון, במטרה שהוא ייפדה במלואו עד 2026. במטרה להבטיח שהחוב אכן יוחזר בתנאים עלו, הצ'קים והכספים בקופת החברה או בחשבונות הבנק שלה ישועבדו לטובתם בעלי האג"ח. 
במקביל לכך, המנכ"לית הנוכחית אדוה עשור עתידה לשמור על תפקידה, והנושים של החברה עתידים לקיים עימה מו"מ כדי לכבוד את תנאי ההעסקה שלה. גם בעל השליטה, רונן בכור (72%), ימשיך לעבוד בחברה, הפעם בתור יועץ אך תמורת הקצאת אופציות או מניות בלבד.
יש לציין כי ההסדר לעיל עוד לא קיבל אישור בבית המשפט, וישנם אלו בהנהלה של החברה שמתנגדים לחלקו. למשל, בכור מתנגד להעברת כלל המניות לידי בעלי האג"ח, ומעוניין להוריד את הריבית השנתית ל-9%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה